ღhælgelainnღ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 I gårsdagens barne tv, dvs. Uhu, ble det spilt en instrumental låt (bakgrunnsmusikk). Den ble spilt under en filmsnutt som ble sendt der, men nå husker jeg ikke hva den filmen handlet om. I hvertfall så var det en saxofon vi hørte. Vet at jeg har hørt den låten før, men klarer bare ikke finne ut hvem det var. Noen som har peiling på hvordan jeg kan finne ut av dette? Får den bare ikke ut av hjernen min og så vet jeg at dere jenter her inne pleier å kunne svare på det meste...
ღhælgelainnღ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2008 *dytte* Ingen som vet om det finnes et arkiv hos nrk hvor en kan se på forskjellige episoder som har blitt sendt?
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Barne-tv har sine egne nettsider. Men jeg er desverre ikke i stand til å huske hva den heter... Eller du kan sende mail til nrk?
ღhælgelainnღ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Jepp, jeg har sendt en mail til dem nå, så får vi se hva de kan finne ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå