Gå til innhold

Mannen min er bare helt herlig :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo bare få skryte litt av min elskede :)

Jeg sitter nå og slapper av til god musikk mens min snille mann lager middag ;) forrett, hovedrett og dessert...helt fantastisk :) han har lagt sjela si i det hele og funnet fram oppskrifter og handlet etter jobb. Jeg føler meg veldig heldig...og kan jo bare si at han er den beste jeg vet om ;):);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er!!!!!!!!!!! Nyt det.....alle fortjener å bli satt pris på av sin kjære, og spesielt når vi har baby i magen, og trenger å bli skjemt bort ltt... Bare synd ikke alle menn ser det!

Skrevet

Ja, det er hærlig å ha en mann som behandler deg slik som du gjerne også behandler han! Min mann lager mat og styrer. Henter og kjører i barnehagen, vasker klær osv. Alt fordi jeg ikke har energi nå. Men han er jo sånn til vanlig og da, så jeg har alltid følt meg heldig. Han er mannen i mitt liv:-)

Skrevet

Åhh det hørtes alldeles nydelig ut!! Min sambo er ikke så veldig entusiastisk når det gjelder det huslige men han glimter til han også ;o)

For noen uker siden var jeg svært dårlig på morgenen og kastet opp som bare det før jeg sku dra på jobb..jeg begynnte å få skikkelig dårlig tid! Når jeg kom ut såg jeg ingen ringere enn samboen (som jeg trodde låg i senga og sov den halvtimen han kan sove lengre enn meg) Han hadde startet bilen og skrapet alle vinduene på bilen min!! Det satt jeg virkelig pris på,jeg kunne sette meg i en varm bil og kjøre,så jeg rakk jobben med ett nødskrik den dagen likevel ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...