lioness* Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Eeeeeendelig!!!!! Jeg har testet positivt og er 4+3 i dag. Svak pos test på mandag og pos digital CB i går morges. Da er det ingen tvil, jeg er faktisk gravid - har har slitt en stund, dette var vel noe sånt som vår 22. pp. Ble gravid i første syklus etter lap i oktober - og sto på venteliste til prøverør. (Mannen min mente det var veldig samfunnsøkonomisk at vi nå klarte det selv...haha). Gleder meg til å kose meg med graviditeten. Føles godt å endelig komme hit inn!! Skulle bare ønske de første 12 ukene kunne gå pittelitt kjappere.... litt redd for å miste det etterlengtende lille vidunderet vårt.
May-juli07+mai09 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 gratulerer ) og velkommen hit til oss!!!
flaasen Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Grattis!! Kjenner igjen dette med at en ønsker at disse første ukene skal gå fort.. Vet hvordan det er å vente... Vi kvittet oss med prevensjon i 2005, men måtte gjennom prøverør (icsi) for å lykkes. Nå er jeg 6+3 på vei, og er stadig engstelig for at det skal gå galt. Lykke til! Gleder meg til å lese om deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå