Nybakt tobarnsmamma Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg er 10+3 uker på vei nå, men det føles som jeg har vørt gravid i en evighet!! Men samtidig er det enda litt "uvirkelig", da jeg ikke har fått mage, ikke vært på UL eller hos lege.. Av og til lurer jeg på om jeg faktisk ER gravid, noe jeg ikke burde gjøre siden jeg har så sinnsykt ømme bryster, og har fått bekkenløsning allerede.. Men skal på kontroll i begynnelsen av desember, er da 13+0 uker på vei. Hører de etter hjertelyden da? Gjør de noe med "magen" da? Er så lenge siden sist jeg var gravid, husker ikke hvordan ting var da! Og når kan man kjenne liv der inne? Tidligere med nr 2 enn førstemann? Vil på UL, og vil kjenne barnet i magen! Er så lenge til..
* * felicia** Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Da kan de høre hjertelyden, så du kan glede deg til det. De kjenner også på livmoren. Jeg kjente liv veldig tidlig med nr 2 og man kunne også kjenne spark utenpå magen mye tidligere med nr 2. Venter nr 3 jeg nå og kjenner samme utålmodighet som deg. Og jeg er bare 4+3 så jeg må vente lenge... Skal til ultralyd om et par uker da, så er jeg heldig kan jeg se hjertet som banker. Ønsker deg lykke til med nr 2.
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Takk :-) Lykke til til deg også!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. november 2008 #4 Skrevet 23. november 2008 Skjønner hva du mener. Fant ut i går og er derfor bare 4+2 her. Nesten bedre å ikke finne ut med en gang;) he he. veldig utålmodig her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå