heisand? Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 etter samværsavtale på familierådgivingstime: hva gjorde dere da? dro ut?osv???
Gidder ikke! Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hva har du lyst til å gjøre da? Kan jo ta deg en tur ut hvis du har anledning og lyst:) Noen du kjenner som skal ta seg en fest i dag? Ellers så er det jo veldig deilig å bare kose seg hjemme, sove en hel natt uten å bli vekket, ligge og strekke seg så lenge man gidder uten å være fyllesjuk (dagen derpå for min del er ihvertfall allid helt bortkasta, hehe). Lese avisa leeenge, drikke kaffe i fred og ro, osv osv.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 jeg har vært 2 helger uten barn. og begge gangene reise jeg bort. litt fordi jeg virkelig ville finne på noe når jeg først skulle ha fri en helg og litt fordi jeg ikke på det tidspunktet hadde taklet og være alene hjemme uten småen en hel helg en gangen dro jeg og en venninne til sverige og spiste på 20 retters resturant, det var helt fantastisk! og appselutt noe jeg vil gjøre igjen! den andre gangen dro jeg og min daværende kjæreste på spahotell, det var også super flott og ambefalles apselutt. skal jeg se om jeg finner hotellet?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 http://www.sundvolden.no/index.asp?menuItem=63 der var det super flott, vi hadde den pakka til 2990 kr og det var apselutt værd det og det var omtrent det vi brukte den helgen + litt brus og godteri på kvelden. syns vi fikk mye god mat og spa for pengene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå