1974 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Er den noe tess? Har en jente på 3 år og lurer på hvilken kalender vi skal velge, evt om vi skal lage gavekalender.
Expat Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Har sett en "test", beskrevet som "for barnslig" vurdert av 8åringene men veldig fin av de voksne, så den har VI kjøpt, hun er snart 4...
1974 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2008 Vår datter er 3 år så da er den neppe for barnslig for henne. Får ta en kikk på den.
Minnie Mom Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Vi hadde Ole Brum ifjor, gutten vår var da 2 åg og 3 mnd. Jeg synes ikke den var noe særlig.., bare små pappbilder liksom. TRor gutten syntes det var litt kjedelig også. Jeg trodde det var små figurer jeg, siden den var så tykk. Men det var det ikke. I år har jeg kjøpt CARS sjokolade. Lurer også på å kjøpe en til, ensten fra barnetv, blåfjell eller kaptein sabeltann.
1974 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2008 ok, takk for det:) Da styrer vi unna den Ole Brum kalenderen. Jul i blåfjell virker å være for litt større barne?.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå