Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg gjør det selvsagt aldri offentlig, men når jeg er hjemme hender det at jeg gjør det.. Leste faktisk at de som spiser buser har bedre immunforsvar enn de som ikke gjør det... Noen flere busespisere her?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg gjør det;) Dog i det skjulte. Om en ser på sjimpanser og gorillaer(som jo er ganske så like oss), så gjør de det også. Det er nok en naturlig ting å gjøre, og har nok med noe viktig å gjøre. MEN vi har lært at det ikke er "fint" å gjøre det. Jeg er kanskje nærmere naturen, siden jeg gjør det? Kanskje det ikke er så mange slektsledd tilbake siden jeg hadde aper i slekten? Bare fint det, og godt er det med en skikkelig "dott" med buser;) *håper anonymknappen virker nå*
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Ok, greit at du gjør det. MEN MÅ DU I ALL OFFENTLIGHET LAGE INNLEGG OM DET???????????
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Jeg tror ikke på apeteorien. Og spiser heller ikke snørra mi.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Hahah... Ja, det stemmer at busespisere er bedre immunforsvar.. Mange som gjør det men som aldri i livet kommer til å innrømme det...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Åhhh.. der fant jeg en som er sånn god å tygge på Og jeg er så sjelden syk at jeg av og til ønsker å bli det, for å kunne være litt hjemme;)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Leste faktisk i dag at bihulene våre produserer 2 liter væske i døgnet. 1 liter går med til å fukte innåndingslufta, og den andre literen svelger vi. Så det ser ut til at alle får snørr i magesekken enten de vil det eller ikke. Kommer bare ann på hvilken vei det kommer dit........... Ha en god dag!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Ææææææsj! Fysj, nå brekker jeg meg.. En ting er å plukke ut busene om man plages med dem, det gjør nå jeg også, men da når jeg er for meg selv- og med papir. Og de går i søpla/dass, ikke inn i kjeften min. Blærg!
birrisj05.02.09 Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Hvis mennesker stammer fra apene, hvorfor finnes det fortsatt aper da? Det er jo stoooooor forskjell iallefall, hvordan går det an? Vet jo at man tilpasser seg, men likevel..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 Ja og hvorfor i all verden føder ikke apene menneskebabyer?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #12 Skrevet 21. november 2008 Men HVORFOR føler man trang til å gjøre dette? Det er jo ikke sånn at man bare "har lyst" liksom? Man plukker da ikke ørevoks, dangelbær, utflod og mensblod og putter i munnen? Kanskje det fakstisk er for at kroppen skal lage litt bedre immunforsvar? Alle "lyster" har jo logiske, nyttige og naturlige forklaringer. Når en kvinne føler en viss seksuell tilfredstillelse av amming, så er jo dette også helt naturlig for å gi kvinnen enda en god grunn til å gi barnet sitt mat.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #13 Skrevet 21. november 2008 Hahaha, jeg ler meg i hjel! Dette var en gøy debatt! Jeg og typen diskuterte dette faktisk, og google har alle svar! Jepp, det er ikke noe farlig med å spise busemenn, det er faktisk bra for immunforsvaret. Kanskje det skal være sånn? Snacks i nesa HAHAH:D
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #14 Skrevet 21. november 2008 Kroppens søppel kalte de det på barne-tv. Artigste er når folk gjør det i bilkø og tror at ingen ser dem...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #15 Skrevet 21. november 2008 Jeg så en mann spise ørevoks i bilkø en gang. Nam du.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #16 Skrevet 22. november 2008 Buser er jo bare godt da, smaker minst like godt som snegler og tang og tare som også er en delikatesse! nam nam sier jeg bare!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2008 #17 Skrevet 22. november 2008 Faktisk har jeg smakt på ørevoksen min og utfloden min også...ørevoks er skikkelig vondt, utfloden er bare rar... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå