Gå til innhold

Hva skal dere kose dere med i kveld??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Is....masse is, for jeg har halsbetennelse og klarer såvidt å svelge...må ha noe som lindrer da, hehe:p

Skrevet

Vi har ikke kosekveld før i morra, og da skal vi ha sushi eller ostesuffle. I kveld har jeg ca 2 kg clementiner foran meg:)

Skrevet

Akurat spist nachos-form..

Skal kose meg med julebrus, porøs melkesjokolade, potetgull og dip senere i kveld =)

Skrevet

NAM;) Gleder meg til snop i dag. Har vært dårlig i 14 dager og skal endelig koooose meg:)

Skrevet

Vesla her ønska fiskegrateng til kvelds - så det er det det blir :D

Skrevet

I kveld skal vi ha hjemmelaget pizza =) Med kyllingkjøttdeig m dolmiosaus, og toppet med ost, pepperoni, fersk tomat, løk, og paprika....mmmmmmmmmmmm..

Får legge fra meg dataen, og trå til verket =/

Skrevet

Hjemmelaget kyllingburger og hjemmelaget pommes frites av mager variant:) Mannen min lager nå:))

Skrevet

Ringer nok etter mat i kveld, det blir enten kyllingsalat eller ruccolapizza. Skulle lage portugisisk-afrikansk kylling, men det blir kun om mannen kjem heim innen ein time.

Skrevet

Vi skal ikke kose oss.

Vi skal kanskje spise en vanlig middag.

Feber og lei meg pga gruppeprosjekt for min del og engelskoppgave for mannens del.

Skrevet

I kveld kommer noen veninner av meg og vi skal kose oss med ost,kjeks og masse rødvin!!

Skrevet

Vi skal ha lasange i kveld. Har også kjøpt inn chips og smågodt, oioi :):)

Skrevet

Hmm..mulig jeg burde skifte nick,jeg!! He..ehe..den var festlig;))

Skrevet

Jeg mente å le,men så det snek seg inn en ehe.. der...det så plutselig ikke ut til at jeg syntes den var morsom...men jeg syntes det altså!!:))

Skrevet

Hjemme laget pizza, minsten er lagt seg, så jeg , min mann og eldste spiste foran barnetv i stuen.

Masse stearinlys er tent og vi koser oss kjempe masse.

Dette gjør vi hver fredag slik at vi får en hyggestund uten at lille gutt er våken:)

Skrevet

P I N N E K J Ø T T hos broder`n:-)))

Skrevet

Har meldt meg inn i vektklubben, som funker:) Så ikke noe godis her:( har spist 3 skiver rugbrød til middag, kjedelig, men er på jobb

Skrevet

Hjemmelaga pizza som snart er ferdig..

Skrevet

Popcorn med smørsmak, melon og duo-yoghurt. skal se film. :)

Skrevet

KVIT-pizza og RØD-vin :)

må bare lillevenn sovne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...