Gå til innhold

"Kneppelyder" i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg opplever å ha kneppelyder (ganske høye) i magen.Like over stormagen, litt under ribbbena. Har noen opplevd? Hva er dette ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er foresten ikke hikking, disse lydene ørest på utsiden:)

Skrevet

Ja dette har jeg opplevd mange ganger.

Fikk forskjellige forklaringer på hva dette kan være.

Noen mener det er "fettblærer" som sprekker.

Andre mener det er lyd av ledd hos babyen som knepper.

JM ville ikke si hva det kunne være, hun visste ikke, men forsikret meg om at det ikke er farlig, og at hun har hørt flere gravide nevne det samme.

Skrevet

Yupp, har opplevd disse lydene.. og har liksom stoppet opp i noen sekunder for å se om d kom til å fosse vann ut... haha... tenkte på fostervannet.. flire :)

Men nei... hehe..

Men er obs på at d kan være leddene til baby'en å sånn ja.. ;)

Venter i spenning så håpe håpe da vet du.. ;)

Skrevet

Jeg har masse av dette :) Det sies at det er vår egen muskulatur som knepper når babyen beveger seg.

Skrevet

Det er ikke babyen, fordi den ligger i en vannblære og "bærer" ikke lyd... det sa jordmora mi.. ikke sånn lyd:)

hun sa også at det var min musklatur, min tarm og av meg lydene kom av... stemmer nok det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...