Lille_Sebastian :D Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 De trer en kondom på Ulstaven, og smører den med glidemiddel, er ikke behagelig, men så fort jeg så den lille på skjermen så glemte jeg att jeg hadde den der inne hehe
lillebøllaspringmadrass Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Det er ikke vondt.. Staven er lang og tynn med en "klump" på enden.. Du ligger i en gynekologstol.. og med beina i sånne saker..Du må kle av deg nedentil så jeg liker å ha på meg skjørt eller kjole når jeg må det.. da føler jeg meg ikke naken til og fra stolen.. Du har sikkert hatt en underlivsundersøkelse før.. hehe.. men smertefullt skal det ikke være... men det er vel aldri behaglig å sprike for en fremmed.., Innvendig UL er vel det jeg vil velge av undersøkelser i underlivet:)
Ayka 09+13+14 Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Tnja,det var vel mest ubehagelig å skreve for en fremmed Syntes ikke at det var vondt,men det var litt ekkelt når han "snudde rundt" inn i der... Ingenting å grue seg til,iallefall...synes jeg da ;p
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Det er vondere med nebbet enn den staven iallefall... om du har vert på gynekologundersøkelse før da:)
christinesj Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Det er som en litt større g-punkts vibrator egentlig. Jeg så for meg en stor kladd når jeg skulle på min, men er enig med de over, at det er ubehagelig når den snus rundt, ellers glemmer man hele greia og bare tenker på det lille på skjermen:)
casandra1980 Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Får man tissemann inn,så er ikke denne tynne staven noe problem:)syns det gikk veldig smertefritt.
Månefeen ♥ Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 I uke 9 var jeg på kvinneklinikken pga kvalme, var helt uforberedt på at legen (en MANN!!!) ville ta ul. Etter en samtale sa han bare "ja, da vil jeg ta en titt for å sjekke at alt er bra" og nesten så han forventet at jeg visste jeg skulle kle av meg på underkroppen å sette meg i stolen, flaut! Når jeg hadde gjort meg klar kom han med aparatet å gjorde klar staven, sa jeg kunne ta bena opp og ba assistenten slå av lyset (puuuuuh). Han så bare på skjermen etter han hadde tatt staven inn, kjente den bare når han tok den innenfor. Så glemte jeg heeeelt alt sammen, så bare det nyyydelige litt nurket på skjermen Siden det var lite lys i rommet, så så jeg skjermen mye klarere. Hadde forresten et håndkle over bena, fra magen og opp til kneet, så følte ikke han glante der nede akkurat. Gikk ut med en god følelse, lykkerusen satt i hele kroppen Håper de fleste får en god opplevelse med vaginal UL!
kvirrevirrevitt Skrevet 21. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2008 Takk for svar! Skal på mandag, og gruer meg litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå