(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Brr. Fyrer i oven for harde livet og de lokale værforholdene sier kun minus 3 grader. Hvorfor er det da så kaldt? Sitter her og hutrer!!
Monajenten Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Her er det også kaldt:-s Dritmasse snø ute *grin*
meg & to små vampyrer Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Kjempekaldt. Og hjelper ikke med feber og kun et par panelovner på 120 kvadrats leilighet:(
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 minus 11 her nå, og mini og pappan er ute å leker i snøen :)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 brrr. blir kald av tanken på å leke i snøen som det ikke er mye av her nej. noen ganger er det bedre med 11 tørre minus, enn 3 kalde rå minus som det er her nå. brrrrr. glad jeg har vedovn, men tøflene må på tror jeg..
meg & to små vampyrer Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 haha, jeg har et teppe over skuldrene og et over fanget jeg:)
Sjokoladekaka Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Mykje snø her og:) Men "berre" -0,4. Og no er det jammen godt med varmepumpa, du;)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Huffe. Kulda trekker inn under spesielle værforhold, slik at det kan virke mye kaldere i huset når det er 3 minus enn når det er 15. Aner ikke hvorfor egentlig da. :-p Kupper tråden litt Stinker, men fikk du med deg innlegget mitt om kåpa tidligere? Tihi, jeg som brukte 46 for tre mnd siden kjøpte meg en kåpe i 38/40 i går. Litt stolt kan du si! :-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2008 lisse! så flink du har vært!!!
Sjokoladekaka Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Den måtte eg slenge meg på: GRATULERER, LisseUmma... osv:) Stoooor prestasjon!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 Tihi, takktakk! Må jo innrømme at det var en stor 38/40, men i forhold til 46/48 så er det "Jippi, danser på bordet"...!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. november 2008 du er kjempeflink. jeg har hatt en 3 ukers lang ketosepause jeg nå og begynte igjen igår. jeg var rett og slett møkklei. nå er det full rulle en stund igjen, så er det amsterdam og opphold, så full rulle frem mot julaften også 1 ukes pause. hehe. skal jo ikke gi meg nå. det er nemlig en felle jeg har gått i før. gitt meg fordi jeg føler meg fornøyd og vips så er jeg tilbake til samme tralten som før. men denne pausen trengte jeg.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2008 #13 Skrevet 21. november 2008 Pause er konge da! =)) Jeg skal stå på frem mot jul, har satt meg et mål som er 5 kg unna frem til den 19, vet det kan holde hardt, men har nettopp hatt et platå, og det har løsna denne uka, så da satser jeg på at det kan gå greit. Også skal jeg ta de siste 10 etter jul, og da skal jeg ta meg goood tid, og gradvis legge om til generell lavkarbo. Sist jeg hoppa av ketolyse var samtidig som jeg hadde dødsfall i familien og en skikkelig tung periode, så karbene fløt. Og det ga desverre resultater. Så denne gangen skal jeg gjøre det litt mer fornuftig. Blablabla, var ikke meningen å kuppe heeelt altså! :-o
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2008 bare koselig det da!! kanskje det er derfor vi fryser, fordi vi har mindre spekk! ;p
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2008 #15 Skrevet 21. november 2008 Haha, det har jeg ikke tenkt på!!! Kanskje det ja! =))
MintCondition Skrevet 21. november 2008 #16 Skrevet 21. november 2008 Fryser jeg og...selv om det er ca 0 her i Trondheim. Fyrer i peisen, og sitter under deilig Røros-pledd med ullsokker og ullgenser, brr! Men er stappe forkjøla da, så det forklarer vel mye av saken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå