Gå til innhold

Noen Trheimsmammaer her? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skjønner deg godt :)

ingen på jobb eller familie som vet om det til oss heller, så det får bli på BIM en stund til :) har såvidt jeg vet ikkenoe familie her på BIM, men alle vet vi planlegger og ønsker oss en sistemann uansett.

Moro å vite litt om dere uansett da :) Anonymt eller ei.

jeg bor 6-7 minutt fra sentrum, er gift og har to fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 27 og skal bli mamma første gang i august OG bor i trondheim. forhåpentligvis. litt nervøs for at der for tidlig å glede seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten nr 2 på vei:

 

Vi bor jo på samme plass, med termin samme dag! :D Kanskje det blir trilleturer på oss på sensommern da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig til babyen kommer eller fremdeles student da? Jeg har igjen 1 år når babyen kommer, så tror nok det blir permisjon på meg eller så får jeg prøve meg i begynnelsen å se hvor godt jeg henger med. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år og bor i Trheim. Går siste året på Hist, så er student. Er gravid med min første. Er fortsatt veldig tidlig, så mye som kan skje ennå :/ Tørr ikke glede meg alt for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 år og studerer på NTNU dragvoll. Har ett år igjen foreløbig. Syns også det er tidlig å glede seg, så venter den litt av. Men om alt går bra kommer jeg til å ta full permisjon, jeg har det ikke travelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Bor i Trondheim og venter nr 2 den 30.august;-) Ser at mange av dere er tidlig i 20-årene. Noen flere som er over 30 og???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...