Gå til innhold

Noen Trheimsmammaer her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen trøndere som skal ha baby i august?

Skrevet

jeg å :)

hvor gamle er dere? jeg er 27 :)

Skrevet

jeg er 24:)

signerer me anonym siden vi ikke har sakt det til noen enda siden det er så tidlig:)

Skrevet

skjønner deg godt :)

ingen på jobb eller familie som vet om det til oss heller, så det får bli på BIM en stund til :) har såvidt jeg vet ikkenoe familie her på BIM, men alle vet vi planlegger og ønsker oss en sistemann uansett.

Moro å vite litt om dere uansett da :) Anonymt eller ei.

jeg bor 6-7 minutt fra sentrum, er gift og har to fra før.

Skrevet

Jeg også, har termin 1.august foreløpig :) Er 28 år og har t barn fra før. Så artig at det er flere trøndere her inne da!

Skrevet

va t legen i går å fikk satt termin t 10 august foreløpig:D

Skrevet

Jeg er fra Trondheim, er 25 år og skal bli mamma for første gang i august! ^-^

Skrevet

Er 27 og skal bli mamma første gang i august OG bor i trondheim. forhåpentligvis. litt nervøs for at der for tidlig å glede seg.

Skrevet

bare snella: min første er 2 år. blir 3 i augst som nr 2 kommer:P kanshe d blir samme dato.. hehehe

Skrevet

Jepp, fikk positiv test i dag :-)))))) skal til legen over helga.

Mitt første barn.

Skrevet

Melder meg på her, er 20 år og venter vår første 10. august:) Noen studenter?

Skrevet

Forresten nr 2 på vei:

Vi bor jo på samme plass, med termin samme dag! :D Kanskje det blir trilleturer på oss på sensommern da?

Skrevet

Ferdig til babyen kommer eller fremdeles student da? Jeg har igjen 1 år når babyen kommer, så tror nok det blir permisjon på meg eller så får jeg prøve meg i begynnelsen å se hvor godt jeg henger med. Du da?

Skrevet

24 år og bor i Trheim. Går siste året på Hist, så er student. Er gravid med min første. Er fortsatt veldig tidlig, så mye som kan skje ennå :/ Tørr ikke glede meg alt for mye..

Skrevet

Er 27 år og studerer på NTNU dragvoll. Har ett år igjen foreløbig. Syns også det er tidlig å glede seg, så venter den litt av. Men om alt går bra kommer jeg til å ta full permisjon, jeg har det ikke travelt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei.

Ja, vi har termin 24.august 2009. Og har en datter, hun er 3 år.

Skrevet

Hei! Bor i Trondheim og venter nr 2 den 30.august;-) Ser at mange av dere er tidlig i 20-årene. Noen flere som er over 30 og???

Skrevet

Hei, jeg er 12 uker på onsdag :-) OG er over 30..... bor på Tiller- dere andre da? Noen i nærheten kanskje? :-)

Skrevet

Hei! Jeg er også over 30!... Foreløpig termin 13.august, bor i Sjetnemarka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...