Gå til innhold

kan dette være festeblødning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg pleier å ha mensen i 7-8 dager. gikk pluttselig 3mnd uten mensen (ikke gravid, for testet) 15 denne mnd fikk jeg en blødning, den var sparsom og varte i 3 dager bare...nå har jeg symptomer som frysing, trett, mer svetting og tisser oftere. lite matlust også, men fyser på søte ting. har ikke testet positivt enda...men kan det ha vert en festeblødning den 15, eller varte det forlenge? noen med erfaring på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg ble gravid denne gangen hadde jeg festeblødning. Den opplevde jeg som en liten blødning som jeg registrerte ved ett toalettbesøk, og ikke at den varte i flere dager.. MEn vi er alle forskjellige:-)

Skrevet

Noen merker jo ikke at de er gravide fordi de har en menslignende blødning, så en festeblødninger kan jo være både minimale og omtrent som en vanlig mens, avhengig av hvor mye du vanligvis blør og hvor lenge. Hvis mensen vanligvis varer lenger har større blødninger, så er det jo en god grunn til å ta en test da, sånn i tilfelle? Alt som er utenom det vanlige er grunn til å teste, dersom økonomien tillater det, he he! :-)

Skrevet

tok en test nå i kveld, klarte ikke vente..men den var negativ. er nok litt tidlig å teste nå uansett =) tenkte å kjøpe noen fra billigtest.dk, da blir det ikke så dyrt =) mensen pleier jo å vare i overkant av en uke, så dette var mye mindre enn jeg er vant med ja. får teste når jeg får testene i posten =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...