Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Er alle opptatt med hver med sitt.. Jeg har også akkurat kommet hjem. Hva er ders planer for helga?
bente69;) Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg og "tanta" svingte akkurat innom... Har ikke de helt store planene for helga. Har sett at det er mange julemesser i helga, så jeg skal en tur rundt å se på de. Sikkert mye fint hjemmelaga:) Ellers er det kun nedtelling til operasjonen tirsdag som fyller hodet mitt, teller ned nå ja:)))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 Hei Bente og tante:) du drasser rundt på henne enda ja.. Vi skal ha dåp på søndag, så her har vi nok å henge fingrene i kan du si. Tenker du har nedtelling ja.. Aldri vært så nærme som du er nå
bente69;) Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Dåp er kos, gratulerer så mye:) Mest kos og litt stress, men det er sånn det skal være:)) Så du etterlyste tips om vasking av spisestuestolene dine, ble de rene og hva vasket du de med? Jeg er mer en klar for operasjon. Men er litt bekymret, nesa har begynt å tette seg og halsen kiler. Har spist 3 x 750 mg c vitamin x 2 pr dag de siste to dagene. Før det 2x2 piller i tre uker i dag. Har også spist noe som skal øke imunforsvaret (helsekost preparat med tre bokstaver på). Virker ikke som det hjelper meg noe særlig hvertfall *grr* Spiser curamed eller hva det heter, sånne råmelk pastiller....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 Takk for det. Ja er mest kos, får mannen til å gjøre masse fornuftige ting i huset som skulle våre gjort for lenge siden. Og får ta litt julerengjøring i samme slengen som å vaske til dåpsselskap. Ja kjedelig tid å bli syk på. Får satse på at alle vitaminer holder det i sjakk så du ikke blir helt snylta.. Har ikke vasket spisebord stolene enda. Skal gjøre det ikveld når barna har lagt seg. Vil ikke risikere at de går og setter seg på en våt stol og skitner dem til igjen med en gang.. Og de har blitt brukt til nå av dem.. Vet ikke helt enda hva jeg skal vaske dem med. Men de blir nok bedre enn det de er iallefall
blond Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Jeg har få planer for helgen, men den forsvinner gjerne fort uten planer er min erfaring..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Jeg skal kjøre barna til flyplassen i morgen tidlig, de skal tilbringe 3 netter hos faren sin:( det tar hele lørdagen i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå