Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 det er jo visse avgasser og kjemikalier man skal holde seg unna i et svangerskap. jeg var med på en stor brannøvelse igår hvor det ble satt fyr på et fat med diesel, som da skulle slukkes med brannslukkningsapparat. det blåste veldig på stedet, og merket at jeg innåndet dette fæle pulveret og gassene mer enn et par ganger, selvom jeg prøve og puste igjennom genseren min, og holde avstand. nå har det seg slik at jeg igår kveld ble veldig dårlig.. var utrolig søvning, sterk hodepine, blek og klam, og fikk en undertemp på 36,35. (ligger vanligvis på 37,40) iløpet av gårkvelden og natten han jeg vært veldig plaget med oppkast og svimmelhet. merker veldig godt at dette ikke er sv.skaps kvalme. det jeg da lurer på er om det er noen her som vet om det er farlig for fosteret at jeg innåndet sånne gasser? sambo og min mor maser om at jeg skal ringe til legevakten,men jeg får litt den følelsen av at det er da ikke så farlig da.. jeg er nå i uke 9+4. hva hadde dere gjort..? (ble litt langt innlegg detta gitt..)
Englebarn+ lille erta!! Skrevet 21. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2008 ingen..?? ingen som har noe formening ang dette..?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 jeg tenker at jeg ville tatt meg en tur til legevakta jeg.. Om du har fått i deg farlige stoffer så kan du få skader av det.. og da er det greit å ha registrert at det er skjedd hos helevesenet - for ikke snakke om behandling. 22591300 er tlfnr til giftinformasjonsentralen - Dit kan du ringe om du eller andre har fått i seg gasser, giftig "mat" og drikke.. Du kan jo høre med dem om hva de mener om det du har fått i deg, før du reiser til legevakta.. Jeg har det nr lagra på tlf, er veldig kjekt å kunne ringe de når småen har spist ett helt viskelær osv.. for å høre om det er giftig osv.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå