Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Å henge seg opp i om naboen er tykk eller tynn, om overvektige trenger oftere epidural enn andre, om den foran deg i køen kjøper nutrilett eller en halv gris og en kilo godis må jo fader meg være deres problem! Damen kjøpte nutrilett hadde kanskje vært i bnutikken før den dgen og glemt noe? Damen som kjøpte godis fikk kanskje besøk? Samme det vel? Jeg er så vanvittig lei av at folk skal bry seg MED andre i stedet for OM andre! Skaff dere et liv! Dere har tydligvis for lite som skjer i livene deres siden alt som angår alle andre har så vanvittig stor betydning for dere! Om dere skal engasjere dere så engasjer dere i noe som betyr noe i den store sammenhengen da...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Gikk litt fort i svingene, men dere skjønner nok hva jeg mener, tiltross for litt skrivefeil;)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Enig med deg i det... Men innlegget om nutriletten var helt tydelig et ironisk innlegg, for å harselere om innlegget om hun som kjopte usunn mat. Leser du det igjen ser du det Akkurat det var jo litt festlig hehe...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Ja, jeg skjønte det. Bare brukte det som eksempel, siden det allerede stod her inne... HI
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg skrev om Nutriletten og det var ironi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå