Gå til innhold

Skaff dere et liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å henge seg opp i om naboen er tykk eller tynn, om overvektige trenger oftere epidural enn andre, om den foran deg i køen kjøper nutrilett eller en halv gris og en kilo godis må jo fader meg være deres problem! Damen kjøpte nutrilett hadde kanskje vært i bnutikken før den dgen og glemt noe? Damen som kjøpte godis fikk kanskje besøk? Samme det vel?

Jeg er så vanvittig lei av at folk skal bry seg MED andre i stedet for OM andre! Skaff dere et liv! Dere har tydligvis for lite som skjer i livene deres siden alt som angår alle andre har så vanvittig stor betydning for dere! Om dere skal engasjere dere så engasjer dere i noe som betyr noe i den store sammenhengen da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk litt fort i svingene, men dere skjønner nok hva jeg mener, tiltross for litt skrivefeil;)

Skrevet

Enig med deg i det...

Men innlegget om nutriletten var helt tydelig et ironisk innlegg, for å harselere om innlegget om hun som kjopte usunn mat. Leser du det igjen ser du det :) Akkurat det var jo litt festlig :) hehe...

Skrevet

Ja, jeg skjønte det. Bare brukte det som eksempel, siden det allerede stod her inne...

HI

:)

Skrevet

Jeg skrev om Nutriletten og det var ironi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...