InLove♥ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Sover omtrent ingenting om natten for tiden. Da er gullet i magen aktiv, jeg må på do og i tillegg finner jeg iiiiiiiiingen god liggestilling mer. Og det ble ikke akkurat bedre av min store vaskedag i går! Nå er ryggen kjempevond! AU! Matlysten er omtrent borte og det ender opp med at jeg blir kvalm. Skikkelig syte syte dette her, men nå er jeg lei:P Enda jeg har hatt et fint svangerskap så langt. Takk guuud for en god samboer og fleksibel skoletid ( her soves det på dagene!!!) hehe. hvordan er det med dere? Er forresten 29+5 idag..
Lille_Sebastian :D Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 JA det er ikke bare bare å være gravid, men kjipt å være lei allerede når du har over 10 uker igjen da :S Ikke moro.. lite søvn og masrier men overlever, 40 dager igjen til termin så skal bli deilig å bli ferdig ja.. lykke til
FruBoger fødeklar Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 ungen min er mest aktiv på natta, mellom 00 og 05 sprakes det så det holder.. og jeg er i uke 40.. sover dårlig og lite på natta, sover som regel fra 12 til 15 på dagen.. da jeg er hjemme alene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå