ZZzZzzZ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 var jenta først ute på det meste? f.x snu seg,gå,prate osv...
Monajenten Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Ja. Ganske stor forskjell på mine to.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Nei det var gutten min!! Dei var like når det kom til å snu seg fra magen til ryggen men etter det så var det gutten min som var før jenta mi. Gutten min blir 5år i mars og jenta mi er 2.5år.
3småtroll♥ Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Har to jenter på 5 og 6 og en gutt på 6mnd. Har alltid fått høre at gutter er treigere, så gledet meg til en lang babytid nå, men den gang ei;( Lillemann er 1-2 mnd tidligere ute en jentene så han snur seg begge veier, krabber og reiser seg;)
Norwegian by injection Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Nei, gutten var først ute med stortsett alt.
Tingelingelate med to tomater Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Begge mine gikk da de var 1 år, men jenta mi var MYE mer stødigere enn gutten min var på det tidspunktet. Virket som at hun trente mer før hun slapp seg, mens gutten slapp seg og bare gikk og datt. Jenta mi var mye tidligere ute med pratingen, men så er hun jo lillesøster også da. Ellers er hun mer for seg enn det han var. Men en det er kanskje en naturlig konsekvens av at hun er lillesøster og vil veldig gjerne være like gammel som storebror?
susemor-3 små Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 De har vært veldig like. Begynte å både krabbe og gå ganske likt. Storesøster begynte å prate enkelte ord litt før lillebror. Men til gjengjeld fikk han større ordforråd tidligere enn henne. En pussig forskjell; da de begynte å "bevege" seg som babyer, så begynte storesøster med å rulle seg rundt overalt før hun krabbet. Hun kunne flytte på seg ved å "rulle" fra den ene enden av rommet til den andre... Mens lillebror beveget seg ved å "slepe" seg frem. Han ble aldri en sånn "ruller" som storesøster... Nå er jeg spent på hvordan babybror blir, hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå