Gå til innhold

Noen her som har kitchen aid kjøkkenmaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd?

Skeptisk til den lille bollen og den lave kraften på motoren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten bolle? Bollen er av stål og er gedigen.

Skrevet

Og motoren er jo kjempekraftig. Men det er jo en old-school maskin da, men jeg elsker min;)

Skrevet

Bollen er jo hele 3 liter mindre enn Kenwood og moteren til kenwood har 1200 W mot 300 på kitchen aid.

Gidigen bolle er jo å ta litt hardt i da... hører mange sier at den kun tar 2 brød...

Men er den stor nok likevel? Har en billig en for hånden men er veldig skeptisk :(

Skrevet

Jeg har en rød og er kjempe fornøyd. motoren har vist ingenting å si fordi motoren er plassert lengere frem og yter max effekt(det var det dama i butikken som sa, jeg har ikke peiling..).

bollen er muligens litt liten men har foreløbig ikke vært noe problem for meg, og jeg baker gjerne 40 kanelsnurrer i slengen:D

Skrevet

Takk for svar alle :) skal jo bruke den hovedsakelig til gjærbakst så jeg trenger jo litt kapasitet.

Har en hvit en for hånd til 3500 så vi lurer å å kjøpe til hverandre i julegave :)

Skrevet

Jeg har også rød, he-he. Jeg har jo ikke peil på slike maskiner, bortsett fra kitchen aid, så jeg trodde jo den var kjempestor og kraftig he-he:)

Hvit er jo også kjempefint:-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...