Gå til innhold

Gikk du ned i vekt etter ammeslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å miste noen kilo over natta, frister å slutte amminga, men litt egoistisk. Har forresten ikke ammet di andre 4 barna mine så lenge som jeg til nå har gjort med Linus.

Jeg har gått ned noen kilo etter ammeslutt med de andre barna, så håper jo selvfølgelig at det skjer denne gangen også.

Hva er deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ned masse mens jeg amma, jeg. Med en gang jeg sluttet, gikk jeg opp igjen...

Men folk er forskjellige...:)

Skrevet

Ned under amming, opp ved ammeslutt dessverre:(

Skrevet

gikk ned ved ammeslutt, å opp når jeg slutta:(:( å d tærer på selvbilde og blir litt deppa...

Skrevet

Eg gjekk opp i vekt mens eg amma, for eg var så sulten heile tida. Då eg slutta å amme, når mallo var 11mnd, så hadde eg meg ein skikkelig slankekur. Gjekk ned åtte kilo på kort tid, mulig det var to mnd. Var nok ikkje fordi eg slutta å amme at eg gjekk ned i vekt, det var ein skikkelig innsats for å få av dei der kiloane.

Skrevet

Huff.... skal se jeg jeg går opp etter ammeslutt med sistemann :(

Jeg vil jo ned nesten 10 kg, men eier ikke motivasjon til å jobbe med saken.

Skrevet

Jeg ammet kun 6 uker med første og 2 uker med andre, så jeg er kanskje ikke representativ... Men etter ammeslutt så har jeg gått på ketolysekosthold, og da går man jo ned :o)

Skrevet

Jeg går opp!!! Slår ikke feil. Med en gang går vekta ned opptil en kg, og så spiser jeg meg opp i løpe av 6-7 mnd fordi jeg spiser som en hest når jeg ammer og får dårlige matvarner.

Skrevet

Jeg gikk heller litt opp da jeg sluttet å amme.

Det jeg liker best ved ammingen er at jeg nesten kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, hehe...

Skrevet

Jeg raste opp i vekt!! Har jobbet med saken siden.... men har ikke vært flink nok dessverre. Har egentlig aldri hørt om noen som går ned i vekt når de slutter å amme jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...