Norwegian by injection Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hei snuppa! Er du her igjen, he he? Snart bdags barn i huset? Klem (USAmamma)
Serial mom Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hallo!!!!!!!! :-) Nja, e vel innom en gang i måneden eller noe,hehe:-) Jepp, bursdagsfeiering neste torsdag! *hjelp* Hvordan er det med dere da? Leeeenge siden nå!
Norwegian by injection Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 Så koselig da! Husker du fødte på selveste min bursdag...en flott dato!Her går det bra...er tilbake i norge igjen, men savner florida kjempe masse (særlig på denne tida av året)....full fart heletiden, jeg har tatt et ekstra år med perm, synes han var for liten til å begynne i bhg. pluss mannen er borte stortsett heletida. Har begynt å trene til maraton neste år...NY maraton *hjelpes*!!! Ellers så er alt som før...dere da? Har du vært på reisefot i det siste?
Serial mom Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Beste dagen det, vettu;-))) Det skjønner jeg godt, er jo skikkelig upraktisk klima her, må drive å kle på ungen både det ene og det andre før vi kommer oss ut døra! Mye enklere med sommer, da går man bare ut som man er! Så deilig med et ekstra år "fri", flott at du har muligheten til det. Er hjemme jeg også, hun er definitivt ikke barnehagemoden, har jo aldri vært mer enn en halvtime fra meg, og det er bare når jeg går kveldstur med bikkja, haha. OMG, skal du løpe NY maraton!?!?!? Du er gal! Jeg løper ikke om det så skulle brenner i ræva mi;-) Kan løfte hvor mye vekter som helst o.l, men kondisjonstrening skyr jeg som pesten. Du imponerer! Samme som før her å, vi er stortsett bare rundt her hjemme og soser, lite eller ingen reising, ihvertfall. Utflykt er liksom en tur inn til byen(Oslo) eller Sandvika storsenter. Litt av noen globetrottere:-)) Hva gjør dere i jula i år da? Norge, USA, England...? Har ei supermasete grinefrøken her, så mulig jeg heller må sende deg en mail, dersom du har samme mailadressa som før da?
Norwegian by injection Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 Ja, jeg har samme adresse :-) He he, høres ut som du har en skikkelig mamma-jente...koselig det! Ja, rart det, etter man har blitt mamma så er bare en liten by tur veldig spennende...oh, how life changes, he he! Ja, det blir NY maraton i november 2009, gledgruer meg!! Men tror jeg klarer det...jeg har løpt i snart 15år. Jeg fyller 35år neste år...jeg må jo vise er jeg er forsatt sprek, he he eller bare gal!! I år blir det norsk jul...med svigers og 6 barn under 9år, blir koselig det! Dere da? Skal dere nordpå? Vi snakkes, Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå