Gå til innhold

Uff np er jeg litt slem, men......


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Palodze + snulla og ia
Skrevet

Har sett ting som er MYE værre enn dette! Skjønner at du ser feilene, men jeg kunne ikke noe annet enn å ønske meg dette huset...hadde det bare vært litt nærmere Oslo!!!

Skrevet

Kunne kjøpt det jeg. :-) Regner med de tar med seg tingene sine når de drar, jeg har sett verre. Mye verre!

Skrevet

Ja selvfølgelig er det annonser som ser ille ut. Dette var som sagt kun et eksempel på dårlig veiledning og fotograf. Hva med å fjerne noe så enkelt som et fuglebur liksom....

 

Hadde det ligget nærmere oslo ville jo prisen sett deretter ut også.

Skrevet

De må ha tatt bildene selv. Jeg kunne godt ha bodd der.

Skrevet

Huff, syntes den annonsen var grusom jeg, ikke akkuratt innbydenen til de som skal på visning.

Syntes forresten ikke huset var så pent i utgangspunktet heller og kunne aldri ha bodd der. Når det ser slik ut burde de jo absolutt ha gjort noe for å fremme de gode sidene og anbefalt de og ta vekk alt krimskrams, jeg så bare rot.

Og Spiderman matte i gangen?? Hehe nydelig:)

 

Skrevet

Litt befriende at noen ikke har brukt den samme stylisten som "alle" i Oslo bruker, men jeg hadde aldri i verden tatt bilder for salg uten å rydde først! Eller kanskje de har ryddet, men vanligvis har det veldig rotete.......

Vedlig trist med all asfalten, særlig når den går helt fram til hovedinngangen.

 

 

Skrevet

Kan være at det er tvangssalg da, og da vil som regel ikke de som selger selge huset, så da lar de det være som det er.

 

Så på et par tvangssalg i sommer da vi kjøpte, og der var gjengangeren rotete hus, og rotete bilder. Og det var ikke "shinet" for visning heller...

Skrevet

Fnis.

De har vel antagelig tatt bildene selv.

 

Men huset så supert ut!!

Lurer på om den lekre skittentøyskurven følger med på kjøpet??

Skrevet

Synes det var rent lekkert jeg. Barnlig innbydende med spiderman allerede ved inngangspartiet.. Og badmintonrekkerter for de som har lyst! Liker man å lese på sengen har soverom 2 egen innebygd furubokhylle *nais*.. For et forfriskende bad så får man assosiasjoner til badet til MacGyver- lekrere enn det går det nesten ikke an..

 

Og mMmM elsker furu!

Skrevet

De må jo ha tatt bildene selv.. Uff kunne alri ha kjøpt noe sånt.. Finnes ikke innbydende i det hele tatt...

Skrevet

Hehehe, det var nå bra søtt med Spidermandørmatte da. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...