Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=14083332&reference=2/140/833/32_312074231.jpg&adheading=Sm%E5bruk+med+2+bolighus&sid=xz1cabOdWY7419427&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde Sitter og ser på annonser på Finn og kom over f.eks dette. Synes det er rart at meglere i dagens marked ikke sørger for optimale bilder og annonse. Tenk hvor mye bedre dette stedet kunne sett ut med enkle grep.
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Har sett ting som er MYE værre enn dette! Skjønner at du ser feilene, men jeg kunne ikke noe annet enn å ønske meg dette huset...hadde det bare vært litt nærmere Oslo!!!
Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Kunne kjøpt det jeg. :-) Regner med de tar med seg tingene sine når de drar, jeg har sett verre. Mye verre!
Gjest Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Wow, flott sted! Der kunne jeg godt ha bodd
Gjest Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Ja selvfølgelig er det annonser som ser ille ut. Dette var som sagt kun et eksempel på dårlig veiledning og fotograf. Hva med å fjerne noe så enkelt som et fuglebur liksom.... Hadde det ligget nærmere oslo ville jo prisen sett deretter ut også.
Odine! Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 De må ha tatt bildene selv. Jeg kunne godt ha bodd der.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Huff, syntes den annonsen var grusom jeg, ikke akkuratt innbydenen til de som skal på visning. Syntes forresten ikke huset var så pent i utgangspunktet heller og kunne aldri ha bodd der. Når det ser slik ut burde de jo absolutt ha gjort noe for å fremme de gode sidene og anbefalt de og ta vekk alt krimskrams, jeg så bare rot. Og Spiderman matte i gangen?? Hehe nydelig:)
Gjest Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Litt befriende at noen ikke har brukt den samme stylisten som "alle" i Oslo bruker, men jeg hadde aldri i verden tatt bilder for salg uten å rydde først! Eller kanskje de har ryddet, men vanligvis har det veldig rotete....... Vedlig trist med all asfalten, særlig når den går helt fram til hovedinngangen.
Turid Laila Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Kan være at det er tvangssalg da, og da vil som regel ikke de som selger selge huset, så da lar de det være som det er. Så på et par tvangssalg i sommer da vi kjøpte, og der var gjengangeren rotete hus, og rotete bilder. Og det var ikke "shinet" for visning heller...
dåsa06 Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 Fnis. De har vel antagelig tatt bildene selv. Men huset så supert ut!! Lurer på om den lekre skittentøyskurven følger med på kjøpet??
Tøysetipp Skrevet 21. november 2008 #12 Skrevet 21. november 2008 Synes det var rent lekkert jeg. Barnlig innbydende med spiderman allerede ved inngangspartiet.. Og badmintonrekkerter for de som har lyst! Liker man å lese på sengen har soverom 2 egen innebygd furubokhylle *nais*.. For et forfriskende bad så får man assosiasjoner til badet til MacGyver- lekrere enn det går det nesten ikke an.. Og mMmM elsker furu!
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. november 2008 #14 Skrevet 21. november 2008 De må jo ha tatt bildene selv.. Uff kunne alri ha kjøpt noe sånt.. Finnes ikke innbydende i det hele tatt...
Anne-B. Skrevet 21. november 2008 #15 Skrevet 21. november 2008 Hehehe, det var nå bra søtt med Spidermandørmatte da. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå