Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hva var symptomene? Har ei tulle her som anfallsvis får ekstrem hoste, massevis av grønt slim kommer opp, men hun har problemer med å få det ut, så i blant virker det som om hun blir kvalt. Skal til legen med henne igjen på mandag, men typisk henne virker hun alltid ok når vi er hos legen...
Tarantellamora Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Langvarig hoste kan absoutt være tegn på astma, men i vårt tilfelle var hosten veldig tørr og bjeffende... Noen får det om natten, andre under/etter fysisk aktivitet og noen har det hee tiden. Om du har mistanke om astma kan egen henvise til utredning ang dette... Du kan også be om å få ventoline og prøve dette ut hjemme selv. det gjorde vi, og vi så raskt at hun responderte godt på medisin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå