Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Vi pusser opp stua. Veggene blir lyse. Men er så usikker på gulvet. Vil gjerne ha helt mørke (nesten svarte) gulv, wenge heter fargen. Men så lurer jeg på å heller ta "skipsgulv", men er ikka så glad i det, men det er vel det som er "in" nå? liker ikke de rillene, all dritten legger seg sikkert der når man vasker. Noen som har peiling og kan gi litt råd?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Wenge er såå nydelig. Jeg liker ikke skipsgulv heller, det er som du sier irriterende å vaske. Vi har ikke wenge, men kan tenke meg at rommet blir mindre av det. Men kontrasten mellom gulv og vegger må jo bli fin. Ulempen er vel at det kan være litt vanskelig å se dritten, og jeg er en av dem som vil ha lyse gulv for at det skal vises når det er skittent, for da er det raskere å se når det må vaskes.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Ikke ta skipsgulv. Det passer best til kontorer eller offentlige rom, ikke i en stue, såfremt du ikke har en rederbolig i Bergen da...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 jeg ville tro en mørk grå-farve ville bli mye finere en skipsgulv.. Ikke det att skipsgulv er så veldig kledelig på en stue egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå