MW** Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg har fått resept på medisiner som ikke skal brukes i1.tri Har IKM til onsdag. Ville dere ventet med å begynne på medisinene til etter IKM?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg ville vel heller bedt legen min skrive ut noe jeg kunne brukt. Har du ikke fortalt legen din at du prøver? Jeg går på mye medisiner til vanlig, men de har jeg sluttet med nå som jeg prøver. Har ikke noe valg syns jeg. Man vet det jo ikke med en gang man blir gravid. og noen medisiner sitter jo i kroppen en stund etter man har sluttet også. Jeg ville ikke tatt dem
MW** Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 iog for seg ikke informert om at jeg prøver, burde kanskje gjordt det- Bar at vi har gjordt det såpass lenge at det liksom føles som normaltilstand ;o) Kom liksom på dette når jeg begynte å lese pakkningsvedlegget. Har fått noe slimavsvellende greier for å prøveå få bukt med bihulekluss- har gått med dette altfor lenge så om jeg kuler medisinereingen frem til onsdag- går det nok bra . 3-4 dager fra eller til med noe jeg har gått med i hele høst er nok ikke så farlig- bedre å være på den sikre siden.Skulle det vise seg at TR mot normalt ikke dukker opp på onsdag- så får jeg ta en telefon til legen å høre hva vi da gjør med bihulene ;o) Og kommer tanta- er det 14 dager med slimhinneavsvellende før EL ;o) Bedre å være på den sikre siden ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå