Gå til innhold

Er det for mye forlangt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i 35 uke. Jeg sov dårlig i natt. Våknet av stormen som herjet utenfor veggene. Jeg var lys våken og fikk ikke sove igjen. Så i dag har jeg svimet rundt kjempetrøtt.

Jeg går et kvarter til og fra jobb. Ettersom det har snødd en del det siste døgnet, og fortauene og gangevegene er det siste de brøyter, har jeg vasset og glidd i snø, så jeg er veldig sliten. Når jeg kommer hjem har de jeg leier hos brøyta hele gardsplassen. Men de 20 metrene bort til trappa mi brøyter de aldri. Jeg må ta det selv. Men nå når de har en gravid leieboer, hadde det ikke vært mye forlangt om de kjørte snøskuffa de 20 meterene bort til inngangsdøra mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns kanskje det er for mye forlangt hvis man tar det som en selvfølge at de du leier hos skal måke for deg. Du kan jo spørre de om kunne vært snille å gjort det for deg. Husk at andre vet ikke hvor sliten du er, heller ikke at du har gått hjem på elendig føre. Og utleier skal jo faktisk ikke lastes for å ha en gravid leietaker og stakkaren er vel heller ikke tankeleser.

Skrevet

Du kan jo spørre pent.

Hvis de måker for hånd, så må jeg si at jeg skjønner godt at de ikke tar de 20 meterne bort til deg, bare sånn ut av det blå.

Men syns godt de kan gjøre det, hvis du spør, siden du er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...