JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Heia! Jeg og typen satt å snakket om når vannet skal gå. Så kom vi på hva om vi er på ett handle senter? hehehe.. Hadde vert morsomt om vannet gikk da... Er det noen som har opplevd noe lignende? hehe..=) Eller er det visse tegn som dukker opp før vannet går?
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Hei hei:-) Ja det har eg tenkt mye på.. Hvertfall før hode festa seg.. Tenk om eg var å handla oxo plutselig gikk vannet mitt på butikken så eg måtte legge meg ned.. Hehe.. ligge på gulvet å smile fint til alle de forskrekka folkene som lure på ka i all verden eg gjorde på gulvet.. hahah.. det hadde vært litt komisk!! Men eg bekymre meg jo enda.. Visst eg er ute å vannet plutselig går, uten at sambo eller noen andre kjente er der... Det hadde vræt litt skummelt.. Men min første gikk heldigvis vannet mitt når eg sov... Men eg trodde jo kun eg hadde tissa på meg... Og bytta på senga å la meg til å sove igjen:-p Håpe eg er like heldig denne gangen oxo sef! Og slippe noe flause.. Eg trur ik du får noe forvarsel på at vannet går... Trur det bare skjer sånn poff.. hehe...
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 off ja du sier noe der også.... Vist ikke hoder fester seg så må en legge seg ned. OFF skummelt... håper ikke noe sånt skjer hehehe... men det hadde jo også vert morsomt i etter tid hehe... =P Vi skulle fått noen forvarsler ja.. hehe
Gjøkeredet③ Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg var hos jordmor i går og min ligger i hodeleie, men er ikke festet.. Jeg spurte om hvis vannet da går om jeg må legge meg ned og alt det der, men det sa hun at jeg ikke trengte.. Ikke så lenge han ligger med hodet ned.. Jeg er i uke 39..
Herkules Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Her har vannet gått to ganger og uten forvarsel begge gangene. Uten flauser også heldigvis Vannet med nr 1 gikk i det jeg reiste meg fra do og med nr 2 så kjente jeg vonde sammentrekninger og "noe" spratt opp og reddet sofa og teppe. Begge gangene kunne jeg vært blant folk. 1.g så skulle jeg vært på jobb, men dro en dag senere hjem fra ferie og derfor gikk vannet på hytta i stedet. Med neste så skulle vi dratt i barnehagen , men pappa ble med i stedet så jeg fikk slappet av litt. Med første viste vi ikke om hode var festet og med nr 2 var det helt sikkert ikke festet. Har fått høre av 8 jm og 4 leger at jeg ikke skulle legge meg ned. Så jeg hadde ikke slengt meg ned midt på kjøpesenteret uansett.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Hos meg gikk vannet rett etter jeg hadde vært på do. Hadde noen svake murringer i forkant, men ingen varselstegn. Hadde fått beskjed av legen min at hodet var festet, så vi stressa ikke inn til sykehuset. Men når vi kom inn fikk jeg beskjed om at hodet aldeles ikke var festet, og om jeg reiste meg opp for å gå på do måtte jeg ringe på jm slik at de kunne sjekke hjertelyden etterpå. Navlesnoren kan jo komme i klem. Jeg kommer til å legge meg ned hvis vannet går først denne gang, om hodet ikke er festet..
FruMamma med nr 2 Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Da jeg ringte føden da vannet gikk med førstemann sa de at det ikke er praksis lenger å legge seg ned når vannet går...selv om hodet ikke var festet. Jeg visste at hode ikke var festet hos meg den gang. Men jeg spørre jordmor om dette, men sånn sa de det på føden iallefall.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 22. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2008 oki..=) hehe flaksen du da Jeg skal hørre me jordmoren min også.. var på fødselskurs, å de sa jeg måtte legge med ned der, vist ikke hode var festet.
tutta med 2 gutter Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Hei :0) Vannet mitt gikk plutselig uten forvarsel 4 uker før tiden med førstemann. Og da var vi på kjøpesenteret og skulle handle inn det siste til babyen.Men jeg var heldig oppi det hele. Det gikk bare litt og litt, og det ble ikke noe dam rundt meg. Men folk skjønte jo at det var noe som hadde skjedd. Gikk med lys bukse og det så jo ut som om jeg hadde tissa på meg. Da var det jo bare å finne bilen og komme seg hjem for å ringe føden. Men har ikke blitt skremt av det. Har nå 13 dager igjen og vært på samme kjøpesenter å handla idag. Skjer vel ikke 2 ganger på rad vel.........
ditte&malusken&lillebror Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Jeg og har tenkt mye på dette! Har ikke lappen og tar mye buss... Marerittet er at vannet skal gå på bussen, helst en dag den er kjempefull så alle de nærmeste rundt meg blir full i fostervann.. Ugh!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå