Hellinor Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ&shoptype=S Den første... Skal ha røde pumps til (ikke knall, litt mørkerøde) Vet at man egentlig skal ha hudfarget strømpebukse, synes vanligvis dette er finest. Men tenker at tett svart også kunne vært litt kult? Med røde lepper, og evt rødt smykke/øredobber?
Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg liker ikke de hudfarga strømpebuksene til svart kjole, jeg kjører alltid svart strømpebukse også...men det er meg da.. Du må ta det du føler deg mest vel i..
Hellinor Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 Ja, skal nok føle meg vel i begge deler, men ville bare høre litt meninger. Regelen er vel egentlig ikke svart til svart, men tror ikke det er så nøye lenger.
Leen Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 jeg syntes hudfarget. Syntes svart strømpebukse til svart kjole gjør at kjolen forsvinner litt.
Hellinor Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 Andre meninger? Jeg mener ikke sånn svart, tynn str.bukse, det skal jeg ikke ha., skal jeg ha helt tynn blir det hudfarget. Skal jeg ha svart vil jeg ha sånn helt tett som det er mye av nå...
Chris&Alex♂♂ Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 tenker du på tights da kanskje?? tja det kan jo bli stilig. kanskje hvis du har en som går til midt på leggen? også pensko med heler? hvis ikke kjolen er for "fin" til tights? at du burde hatt strømpebukse tro? hmmm. men hvis jeg skulle hatt hel strømpebukse til den så ville jeg hatt hudfarget ja. men det er nå hva jeg ser for meg da=) lykke til med valget=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå