humhum Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hei, Har denne måneden brukt pergotime p.g.a. sjeldne sykluser. Jeg brukte eggløsningtester og i følge disse er jeg nå rundt11 dpo. Målte også progesteron på dag 26 og i følge denne har jeg hatt eggløsning(46) Det som er at i går morges fikk jeg ei dråpe blod(rosa) på dopapiret, og i dag morges var det litt mere blod nå også kun på papiret, men ikke utover dagen . Sjekket livmortappen den var steinhard, lav og lukket men fikk litt blod på fingeren(lite) . Det er vel litt for tidlig med mens ennå, men blodet lover ikke bra. Er alt håp ute?. Noen som har opplevd liknende? eller er det enda håp
humhum Skrevet 21. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2008 ingen som mener eller tror ellr veet noe
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 fikk beskjed av gyn at tappetafsing ikke er bra.. å iallefal ikke etter el. for man kan iritere slimhinene å skape en innfeksjon.. når det kommer til blødningen så kan det være en blødnings forstyrrelse pga pergotimen er ikke uvanlig det altså..
humhum Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 Hei igjen Nå har det gått 2 nye dager nå uten spor av mer blod, er nå 13 dpo, og er kjempespent. Tenkte å vente noen dager, men kommer ikke mensen får jeg teste. Når eggløsning er påvist må vel mensen komme hvis man ikke er gravid? (har forresten kuttet tappen, legen din har helt rett)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå