^^*MissChris*^^ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Er det noen som vet hvor lang tid det tar fra en søker om foreldrepenger til den første summen blir utbetalt? Går ut i permisjon 1. desember og tenkte dermed å søke etter det.
Mia og gullgutten! Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Tok 2,5 måned fra jeg søkte til vedtaket var i orden. Har du ikke søkt enda??
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Har du ikke søkt enda burde du sette i gang med det tror jeg:=)
^^*MissChris*^^ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Nei, jeg har ikke det. De på nav sa at jeg måtte vente til jeg var ferdig i det vikariatet jeg er i nå. Har hatt tre forskjellige jobber i de seks siste mnd, så jeg skulle samle sammen alt av lønnsutbetalinger, for så å sende de inn til saksbehandleren. I fjor var jeg student i Oslo, og ettersom at jeg ikke fikk overflytting til Bergen (hvor barnefar bor), så måtte jeg bare begynne å jobbe her i stedet. I Bergen altså. Så jeg har landet litt mellom to stoler i systemet kan en vel si...
jinte1983 Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 kan være lurt å fylle ut søknaden og sende med det du har til nå, og notere i feltet hvor du kan skrive andre opplysninger at det vil komme litt flere inntektsopplysninger fra deg. på den måten blir du registrert hvertfall, og det kan hende det går litt fortere enn om du venter med alt. for det kan ta lang tid før den behandles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå