Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hei. Nå har jeg skjønt at det muligens vil ta litt tid for oss å få spiren i magen, så nå prøver vi noen nye metoder denne gangen! Har gått til innkjøp av sink tabletter til både meg og han. Slimløsende hostesaft og salviete.. De 3 siste mnd har jeg drukket grapefruktjuice uten at det har hjulpet noe særlig. Er det noen flere tips jeg kan få med meg på veien dere?? Vil så veldig at det skal klaffe i desember...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg skal også handle sinktabletter Vet du om noen typer er bedre enn andre? Har el i løpet av neste uke, og vil veeeldig gjerne at desember skal være måneden det klaffer!! Selv tar jeg multivitaminer+omega-3 og folat hver dag.
Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Hmm jeg visste ikke at det fantes flere typer jeg.. Håper mine er bra nok!! Jeg har allerde spist opp en boks med folsyre siden vi begynte å prøve.. Nesten så jeg ikke gidder å ta de mer, men brått så sitter jo spiren der =) Jeg har også el i slutten av neste uke. Tenk om det klaffer for oss i desember da!! Har allerede funnet et dikt på nette som jeg har lyst å gi til mamma i julegave hvis jeg hadde blitt gravid.. Det hadde vært så fantastisk julegave å fortelle at en er gravid =)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Bare tenkte på om det er noen merker som er bedre og hvor konsentrerte de bør være? Ja, verdens beste julegave hvis vi blir gravide denne pp'en
Gjest Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Hmm, noen andre som vet om det finnes flere typer sinktabletter da?
Allegra -med gullspira- Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Sink tablettene har visst ingen virkning før etter ca tre mnd...de små svømmerne bruker så lang tid på å utvikle seg. Har kjøpt inn i dag jeg og..kjøpte på apoteket...sink med vitamin c. hva skal sinken gjøre godt for oss jentene da? Har lest vi også kan ta, men husker ikke mer enn det:)
Gjest Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Å såpass ja. Jeg har kjøpt lik din tror jeg, og har lest at det er flere som har tatt de rundt el ( ca 2 tabletter hver) og blitt gravide etter flere mnd med prøving.. Men det kan jo være tilfeldig selvfølgelig.. Uff, står så mye forskjellig overalt.. Er jo umulig å vite helt sikkert hva som klaffer for de enkelte parene.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå