Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår merket jeg at jeg er litt blåaktig rundt navlen.. Himla merkelig sier nå jeg, men det er kanskje normalt nå som magen virkelig begynner å bli stor?

Er 29+1 idag..:)

Merket også mine første strekkmerker på magen for et par dager siden, kan tro det var et bittelite nederlag, hehe.. Men NOE må en jo ofre for det lille mirakelet i magen;)

Men tilbake til det jeg lurte på.. Er det noen av dere som syns dere ser litt blåaktige ut rundt navlen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blå rundt navlen. Har vært det noen uker nå. Sprenger godt i skinnet til tider. Er 38+5. Har ikke spurt noen lege eller JM om det er normalt, men jeg regner med at ikke det er no farlig. Det er ikke ømt rundt navlen.

Skrevet

Jeg har fått noen store blod årer rett rundt magen, siden man i svangerskapet får mer blod! Kan det være det dere også har??Alle mine blod årer på magen er mega store..hehe..

Har enda ikke fått noen strekk merker, fikk ikke det med første heller, så en kan jo håpe, selv om det ikke gjør meg noen ting, for det kommer noe virkelig vidunderlig ut av det:) Men smører meg på magen hver natt uansett!

Skrevet

Jeg har også hatt et lite blått området rett under navlen i flere uker, merkelig er jo ikke vondt heller. ?

Skrevet

hadde blåskjær rundt navlen i noen uker. men nå har jeg bare noen merkelige prikker der navlehullet skulle ha vært. er 36+3 i dag.

virket som blåfargen kom idet navlen var på tur å "utslettes", for nå er blåskjæret nesten helt borte, og det er navlehullet også.

Skrevet

Jepp, ganske så blå rundt navlen, og ganske myk i samme område. Og STORE blå blodårer på hele magen og på puppene. Var sånn sist også, det blir heldigvis borte igjen..

Skrevet

jeg er også blå rundt navlen.. jeg har vært det ganske så lenge, jeg er snart 34 uker nå. jeg har bare gått ut i fra at det er en del av denne streken som kommer på langs på magen.. jeg ble blå rundt navlen først og så kom streken..

Skrevet

Jer er blå-lilla rundt navlen og huden er ekstremt strukket på magen. Gjør vondt i navleområdet og det har det egentlig gjort nå i flere uker. SF-målet mitt er også høyt så kluimpen er nok stor eller så har jeg mye fostervann. Er i uke 33 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...