Gå til innhold

Kjoler med stretch stoff,hvor finner jeg det??Er lav ,en smule extra mage:-( osv?gode tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Palodze + snulla og ia
Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling på mote og former på kjoler og sånt, men jeg har sett masse på motepolitiet og diverse programmer på tv om sånne ting, så det jeg foreslår er å invistere i noe godt undertøy. Nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut eller hvor du bor, og dessverre så flyter ikke akkurat Norge over av spesialforetninger med undertøy til alle typer kvinner. Men de fleste kvinner tar faktisk feil av BH-størrelsen sin, man skal måle hardt under brystene og løst over. Som regel får man da en mindre omkrets og større cup. Hvis du sliter med litt ekstra på magen så kan du jo lete etter et magebelte...det skal være skikkelig trangt når du kjøper det. Hvis du har dette så øker du nemlig muligheten til å finne den perfekte kjolen, og dette er jo noe du kan benytte deg av når du bruker andre klær.

Jeg er ikke lav selv, så husker ikke helt det man må tenke på dag, men det er bare å søke på nett...fant dette her f.eks.: http://www.jurgita.com/articles-id2299.html#

Utifra de tipsa så burde du lete etter en ensfarget kjole som rekker deg til knærne. Det er vanlig å bruke noe (belte f.eks.) under brystene hvis man vil ta vekk fokuset av magen, men på en annen side så kan dette bidra til å se kortere ut. En kjole med belte i samme farge eller helst to tråder fra hver side kan derfor være veldig lurt, hvis ikke kjolen i seg selv er tettsittende. Men med en litt løsere kjole så vil det jo bidra å dekke over magen.

Håper du forstod noe av dette...jeg har sett altfor mye på moteprogrammer på tv!:P

Skrevet

Har litt ekstra mage selv, og vil ikke anbefale stretch-stoff på kjolen... Men følger du tipsene til hun over vil du nok ta deg skikkelig godt ut, det var godt beskrevet!

Skrevet

De har en genial kjole for ammende mødre Gina Tricot! Sort m 3/4 lange ermer i et deilig bomulls-stoff som ikke krøller. Den har belte (sort) man kan knyte i livet og rekker til knærne. Kryss over brystet slik at man lett kan "smette ut puppen" når man skal amme :o)

Skrevet

enkle lindex har godt utvalg i holdin-truser og belter. løp og kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...