Thea841 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Er det noen som har tips på hvor man kan få kjøpt mammaklær i Trondheim? har vært på flere H&M/Cubus butikker, men de har ikke hatt avdelig for mammaklær engang:/
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Da jeg leitet etter mammaklær på KBS senteret fikk jeg beskjed om at H&M skulle ha mammaklær. Så jeg tenkte jeg skulle ta turen innom H&M til uka. Har de ikke mammaklær der heller? Og jeg som hadde gledet meg til å handle mammaklær.
to_tette? Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 H&M på Trondheim torg har mammaklær, og H&M på City Syd har det. forrige gang jeg var gravid (06/07) hadde de også mammaklær på lindex og kapp ahl, men nå har de sluttet med det... er lite å velge i her i byen, håper på en oslo-tur snart jeg... ellers er det jo mange lange og eller vide topper i vanlige butikker, som man kan bruke, ihvertfall helt til de siste par månedene.
blå+? Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 H&M på lade, har også ikke på solsiden desverre. Ellers har det kommet masse fine topper og tunikaer på vero moda som kan romme gravid-mager:)
2flottebarn;) Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 også er det en butikk på leüthenhaven som har mammaklær, men av det litt dyre slaget.
molla81 Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 det er en ved microbryggeriet og... det lune redet... men det er gaaanske dyrt der og.... dunt det ikke er mer å velge i... topper er det jo ikke no problem med... men bukser....
2flottebarn;) Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Vet west på stjørdal førte merket mamalicious sist jeg var gravid 06/07, da solgte de dette merket på exit på trondheim torg. Tror de har sluttet med det på torget, men muligens stjørdal selger fremdeles. Tror det er noe samme som only/vero-moda-klær og veromoda-priser. Kjøpte noen fine dongeribukser av det merket, og det er ikke lett å finne.
kanutta78 Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 hmmm, jeg som skal til trondheim neste helg, og har gleda meg til å få kjøpt meg noen nye mamma bukser... sukk. Trenger jo bukser m plass til magen!!!
molla81 Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 har jo noen på h&m da... men ikke det største utvalget liksom...
Smock Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Prøv barnebutikken Bebito på Solsiden. Var i Trondheim i forrige uke og stakk innom der en tur. De hadde en god del bukser i alle fall, men må innrømme at jeg ikke så på prisen på disse klærne... Og så hadde de en del kjempefine babyklær og vi fant masse "små-utstyr" som vi trengte der (ammeputer, stelleunderlag, bæreseler, sengeklær osv.). Kan jo være verdt å ta turen innom
to_tette? Skrevet 22. november 2008 #11 Skrevet 22. november 2008 Ja, på Bebito solsiden har de jo mamma klær. Det er "merkeklær" da, De har en del Boob topper vet jeg, og buksene koster rundt 700 +/- forrige gang jeg var gravid hadde de også noen kjoler, hadde ikke det nå, men kan hende det er noe de får inn før juletider
gravid1gang84 Skrevet 22. november 2008 #12 Skrevet 22. november 2008 Jeg var på HM på city syd i går, og synes de hadde et bra utvalg til å være HM synes jeg. En ganske stor avdeling med mammaklær. Kjøpte bl.a en svart dressbukse som var superfin og veldig god, med god plass til magen
Janfra Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Heisann Polarno pyret på solsiden har også mammaklær. Må si vi er heldige å gå gravide i disse motetider, butikkene kryr jo av lekre tunika og tights vi kan bruke:)
Cidaris Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Enig med innlegget over her, jeg har kjøpt mange billige og gode mammatights på H&M og heller kjøpt kjoler/tunika litt her og der som jeg kan bruke etter fødselen også. Syns forresten at mamma avdelingen på H&M på trondheimtorg har blitt kjempebra de siste årene, ihvertfall på basisplagg som bukser og skjørt- kjøpte meg et knailltøft skinnskjørt der på fredag som kan brukes helt til fødselen-anbefales!
to_tette? Skrevet 25. november 2008 #15 Skrevet 25. november 2008 tunika er fint størsteparten av svangerskapet, og så kan man jo bruke dem etter fødselen og MEN på slutten av svangerskapet var ALT for kort på magen, så hvis jeg skulle ha tunika så var det alt for kort på magen, og langt bak.... så jeg må ihvertfall ha noe som er spesielt mamma-klær på slutten. Et godt råd er å ikke kjøpe for mye på en gang, og tenke at det skal holde hele graviditeten. Kjøp det du trenger NÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå