firemerkersmør Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Noen som har hoppet over juniorsenga, og gått rett fra sprinkelseng til stor seng? Hvordan fungerer det? hvorfor skal man gå veien om juniorseng?
2SmåTroll Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Nå vet jeg ikke helt om junior seng er det vi kjøpte. Vi kjøpe seng som man kan dra ut. Var ikke så lang når ho var 2 år, men er full lengde på den nå. Ser jo helt lik ut, bare lenger. Synes det var greit at ho ikke hadde lang seng når ho var så liten, blir mindre og føler seg kanskje tryggere. Men ikke vet jeg. Du ble nok ikke noe smartere nå nei
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Ja, vi hoppet over den, gikk rett fra sprinkelseng til "voksen" seng (200x80cm). Gikk fint det ) Ikke noe problem. Jeg skjønte heller ikke helt hvorfor vi skulle ha hatt juniorseng i mellom der, så vi gikk rett på stor seng. Har sengehest nå til å begynne med, men den kan vi nok snart fjerne. Fikk senga for 5 mnd siden, nå er hun 2 år og 8 mnd.
Pittamitta Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Hoppet glatt over junior senga ja.Ikke noe problem,men anbefaler sengehest ja .-).Hun datt på golvet 1 gang og dyna har en tendens til å dette på gulvet..
PinkBabyDoll Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Hadde hoppet over juniorsenga vi også hadde vi bare hatt plass til en voksenseng på rommet hennes...men håper på at det kommer noen flere barn her etterhvert og da kan jo de uansett arve juniorsenga da, så 1000 kr på ikea var nok ikke helt bortkastet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå