Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Å det er så vondt...opplevde dette en gang i forrige svangerskap også...( Nå har jeg tatt en dose med dulpolac, spist massse rosiner og drukket mye vann, men det er like forferdelig vondt!!! Jeg følte at jeg måtte på do i dag tidlig, jeg har prøvd hver halvtime siden, men det er så hardt og det kommer ikke noe! Føles som noe skal ut, men jeg pressser og presser (sorry detaljene) men ikke noe kommer. hva skal jeg gjøre? Jeg kjenner det begynne rå "romle" i magen nå så det re mulig det er dulpolacen som begynner å hjelpe... Noen akutte råd? For å få dette opp? Klarer ikke annet n å ligge stille det er så plagsomt!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 bytte ut rosiner med svisker, mye mer effektivt.
blond Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Ikke press hvis du ikke har trang til det. Mat som kan virke: rosiner, tørket aprikos, dadler, fiken, jordbær, Fiberrik, kiwi, Frukt&fiber (kjøper du på helsekosten eller apoteket, er tyggetabletter av sammenpresset og tørket frukt), pære, loppefrø, linfrø, grøt av havregryn/havrekli/kruskakli. Drikk mye vann hver dag. Ikke overdriv fibermengden. Vær fysisk aktiv hver dag, gå gjerne en rask tur før frokost og bruk god tid på doen uforstyrret.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 sånn har jeg det og til tider! Prøv å spise 2 stk. kiwi og et stort glass med biola til kvelds.. funker på meg ihvertfall! Linfrø kan og være effektiv i feks yoghurt, men de må knuses først for å få ut den oljen i kjerna, ellers kommer de like hele ut igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Kjøp klyster på apoteket. Det er raskt og effektivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå