Gå til innhold

Lite og intimt bryllup... Men underholdning da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sommeren gifter vi oss.. Blir kun nærmeste familie og forlover! altså 20 stk.. Jeg hadde egentli tenkt å ikke ha noe underholdning,uten om evn taler folk vil holde. Men forloveren min mente vi burde nok ha ett eller anna,evn noen sanger eller noe. Får å løse opp stemming lite,mente ho!!

Er vel forsåvidt litt enig i det da,men hva skal vi finne på da?

Noen med noen tips... Er inne en sangfamilie,så vet ikke helt. Men det hører vel egentli med da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente er INGEN sangfamilie, så vet ikke helt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...