Sweet :-) Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Til sommeren gifter vi oss.. Blir kun nærmeste familie og forlover! altså 20 stk.. Jeg hadde egentli tenkt å ikke ha noe underholdning,uten om evn taler folk vil holde. Men forloveren min mente vi burde nok ha ett eller anna,evn noen sanger eller noe. Får å løse opp stemming lite,mente ho!! Er vel forsåvidt litt enig i det da,men hva skal vi finne på da? Noen med noen tips... Er inne en sangfamilie,så vet ikke helt. Men det hører vel egentli med da??
Sweet :-) Skrevet 21. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2008 Mente er INGEN sangfamilie, så vet ikke helt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå