Honningmelon Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hva slags sveis har de? Jenta mi er 2 år, og jeg har veldig lyst til at hun skal ha litt lengde på håret. Men, det er jo sååå tynt, og ser veldig pistrete og enda tynnere ut når det blir for langt, så nå har hun hår til rett under ørene og lang pannelugg med spenne. Klipte henne selv i dag, men tror det blir frisøren neste gang, hehe.
Dotten Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Snuppa er 3 år men har ganske så tynt hår. Vi har fremdeles ikke klippet annet en panneluggen, men hun trenger sårt en klipp nå. Luggen plager henne da den henger ned i øyene, og hun spør selv etter om vi ikke skal til frisøren å klipppe seg. Men hun begynner å få litt lengde nå, selv om det er tynt, og hun har jo søte krøller/fall i tuppene.... Vet ikke helt hva vi skal gjøre, men mulig vi klipper henne slik at hun får håret ned til skuldrene. Da vil det nok også se litt fyldigere ut, og klippe luggen. Skulle gjerne hatt lang lugg, men hun vil ikke ha spenner, og nå er den akkurat for kort til å gå bak øret (sidesleik.....), men henger bare ned og plager henne som sagt Tror sånn du har valgt er lurt, for snart er det fyldigere og håret vokser jo hele livet, så det vil nok bli langt og fint etter hvert
Mom2Two Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Hadde valgt en kort bobfrisyre der panneluggen er like langt som resten, og så bruke spenne i panneluggen. Og det er vel egentlig det du har gjort, Honningmelon? Jenta her har ikke så tynt hår, men hun har kort bob. Synes det er veldig kledelig. Hun får masse positivt kommentarer på hårsveisen. Vi går til frisøren jevnlig. Jeg innser rett og slett mine begrensninger;-)
Honningmelon Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Ja, det er vel en slags kort bob hun har. Egentlig det eneste som passer det tynne håret hennes Ja, i dag innså jeg mine begrensninger, hehe. Det var litt verre enn jeg trodde gitt. Så neste gang blir det nok frisør, ja
Mom2Two Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Hehe, jeg hadde ikke turt å sende henne ut om jeg skulle klippe henne, stakkar.. Frisøren min sier at bob er en av de vanskeligere frisyrene å klippe.., så kanskje ikke for nybegynnere og amatører som meg i hvert fall:-p De fleste kommenterer faktisk hvor fint og rett minsta er klippet, og det hadde ikke vært sånn om det var meg som gjorde det..hehe..
Honningmelon Skrevet 21. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2008 Det første jeg sa npr jeg hadde begynt å klippe var "oi!", hehehe. Men, jeg fikk da rettet det opp en god del. Selv om jeg har løpt etter henne med saksa i flere timer etterpå da, for å klippe av noen tjafser her og der Det ble nok siste gangen med hjemmeklipp.
Gjest Palodze + snulla og ia Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Mi på 2 år har vel ingen sveis i det hele tatt...har jo så lite hår at vi bare lar det gro, og det har jo ikke kommet særlig langt enda. Litt pannelugg er det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå