Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Hvis dere ikke har, men får innbydelse via barnehage eller annet, så er det absolutt til å anbefale! Jeg har vært på foredrag med henne. To timer gikk som en røyk.Det var utrolig morsomt og veldig lærerikt, slike tanke vekkere. Og greit å høre at det stort sett er likt i alle hjem. Til og med hjem til pedagoger hehe..
blond Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Fortell fortell: hva slags foredrag holder hun?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 http://www.pape.no/Bokutgivelser/index.htm Her kan du lese litt om bøkene hennes. Jeg kjøpte den som heter: "ser dere meg?""om å være barn av foreldre idag" Det heter også foredraget hun holdt her. Var barnehagen til jenta mi som hadde leid henne inn. Hun har mange kurs for foreldre men også for barnehage ansatte. Mange av de bøkene hun har skrevet et rettet til folk som jobber i barnehage. Foredraget var som sagt veldig spennende og kjekt. Fortalte mange eksempler på oppdragelse på barn og hvordan møte barn med respekt. Blir litt vanskelig å gjengi ett to timers langt foredrag her. Er så masse jeg ville sagt da. hun hadde veldig mange gode eksempler på hvordan ting blir taklet idag kontra til hvordan våre foreldre oppdro oss. Ble du litt klokere av dette?
blond Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Litt klokere, hehe... Alltid morsomt å være på foredrag med personer som trives i rollen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå