Gå til innhold

Takk for meg!:o) Min fødselshistorie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi endelig hjemme med verdens vakreste halvmeter:o)

Har vært litt ekstra lenge på sykehuset pga litt startproblemer, men nå går det bedre.

Hadde termin forrige torsdag, 14.novemver. Hadde i lengre tid hatt en del sterke kynnere og murringer, men ikke noe som var veldig vondt. Tenkte at dette kom til å drøye over tiden og var innstiltt på det. Onsdag kveld gikk vi å la oss intetanene om hva natten ville bringe av glede og smerte:o) Klokken 0254 våknet jeg av en ekstrem intens smerte i magen. Jeg sto opp og fikk karret meg inn på badet. Føltes som en evighet før det slapp taket!!! Jeg var ikke i tvil: Dette var en rie!!! Jeg gikk tilbake til soverommet og der kom det en til. Da vekte jeg samboer og ringte føden. Forklarte at jeg akkurat hadde våknet av rier, men ikke tatt tiden da det gjorde vondt nesten hele tiden. de sa at jeg skulle legge meg og ta tiden for så å komme når det var 5 min mellom hver. Jeg gjorde som de sa.....de var ca 3 - 4 minutter mellom hver og jeg ringte igjen. Da fikk jeg beskjed om å komme. Vi kjøre storebror til barnevakt og var på sykehuset klokken halv seks. Der fikk jeg vite av en imponert jordmor at jeg hadde 9 cm åpning!!!! Klokken syv var jenta vår født. 3850 gram og 51 cm lang. Det var en helt utrolig opplevelse. Alt gikk veldig bra, måtte ikke sy engang:o)

Så nå er vi hjemme og koser oss. Har sliti en del med ammingen, men den begynner å komme seg nå så nå er alt bare fryd og gammen:o)

Lykke til til dere alle sammen og takk for alle gode tips underveis:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det gikk fort :-)

Gratulerer så mye med den lille

Skrevet

Gratulerar så mykje!!!!

Skrevet

gratulerer så masse :) godt å lese om sånne fødsler hvor alt bare går så fint som dette :) masse lykke til videre.

Skrevet

OI! Gratulerer!

Var jo utrolig heldig som slapp så billig frem til 9 cm...

Nyt tiden!

Skrevet

Gratulerer!

Kan jeg spørre hvor lenge du gikk med masrier/streke kynnere? Har selv gått med dette i over 1 uke og begynner å bli sliten av det. Var du før eller etter tremin?

Kos deg i tiden som kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...