:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 søsteren min skal spille håndballkamp i morgen og mente at hun kunne ha med småen så jeg fikk lest litt. hun forsto overhode ikke at det ville være en liten utfordring å få en 2 åring til og sitte stille i 30 * 30 minutter alene på benken mens hun spilte.... hehe litt søtt.men han blir her sammen meg... hehe
Mamma til to tette Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 de ikke svarer kjapt på sms-er du sender kl 7 lørdag morgen. He he vet ikke hvor hodet mitt er men jo jeg erindrer vel at vi sov litt lengre på lørdager enn kl 7.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 hehe... ja... husker sist gang jeg skulle møte en venninne uten barn på lørdag formiddag, hun ringte klokken 17.00 og sa at "nå har jeg stått opp" og jeg måtte si "da får du komme hit for nå er det bare 2 timer til småen skal legge seg for natten" heheh... jeg er glad livet forandrer seg.
Bøggly Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 ....de blir sure når de blir vekket av tlf kl 11, fordi det er tidlig på morgenen enda........
Mor&barn Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 eller de som ringer og lurer på om ikke vi skulle dratt en tur på cafe eller shopping runde i oslo, to timer unna med tog eller bil når førstefødte er 3 uker gammel..
Gjest Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Når de mener du kan kjøre bort til dem å ta en kaffe. Gutten ligger jo og sover likevel... Jadda
Tante Blås Squaw Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 ...hjemmet deres er fylt av stilige lave bord og hvite sofaer...
mamma-til-4 Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 ......når venninner ringer i leggetiden HVER gang de ringer,til tross for at du har sagt det 100 ganger : ring etter 21,hvis du ringer på kvelden. ......når du ikke får tak i de før ettermiddagen i helgene.
Banshee Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 ...de ser freshe, nysminket og uthvilte ut hver dag ;o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 .. Når de vet ALT om hvordan det er å oppdra ett barn;-)
Gjest Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 Når klassekameratene dine utbryter når du stikker innom på besøk: "Åå, jeg vil ikke jobbe. Jeg vil også være hjemme og gå rundt og trille baby hele dagen". Kremt.
Loyloy Skrevet 21. november 2008 #12 Skrevet 21. november 2008 * De ikke forstår at det er problematisk å komme seg på kino fordi en ikke får barnevakt * De synes det er helt greit å bruke månedens siste femtilapp på øl i helgen i stedet for mat * De ikke forstår og synes du er kjedelig fordi du faktisk MÅ legge deg i ti-elleve tiden om kvelden * De foreslår partytur til Alanya i fjorten dager og ikke skjønner at det både er problematisk å ta ungen(e) med og eventuelt å få dem passet så lenge... *
Loyloy Skrevet 21. november 2008 #13 Skrevet 21. november 2008 Hovsa... kom på en til: * Når de brekker seg av at en baby gulper.
Gjest Skrevet 21. november 2008 #14 Skrevet 21. november 2008 Når veninnen din har med seg mer klær på tur enn hele vår familie på 4 tilsammen. Ett antrekk til hver aktivitet.....Inkl. skobytte.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. november 2008 #15 Skrevet 21. november 2008 haha, Loyloy, det vet jeg faktisk om en 3barnsmor som gjør!! Jeg har hatt 2 gulpebabyer, og hun har faktisk slitt når hun har vært på besøk
Candy girrrl Skrevet 21. november 2008 #16 Skrevet 21. november 2008 *De klager fælt om de har fått mindre enn 8 timer søvn *De synes de har det skrekkelig travelt. Og er MIDT i tidsklemma, selv uten mann og barn hehe.. *Lurer på hvorfor vi mødre ikke gjør noe med etterveksten vår *Tar sol *De synes 2 unger som sitter rolig og leker bråker. Bare vent til de krangler hehe!!!
Tarantellamora Skrevet 21. november 2008 #17 Skrevet 21. november 2008 hehe.. Slik var sikkert dere også før dere fikk barn,,, Mine barnløse venninner er faktisk stikk motsatt. De er veldig hensynsfulle og jeg har aldri opplevd å tenke tanken " uff, det er i hvert fall veldig tydelig at du ikke har barn"...
Elletuppa Skrevet 21. november 2008 #18 Skrevet 21. november 2008 ... når de i kollokvie gruppa foreslår å bare fortsette å jobbe rett etter skole tid for å bli ferdig. . . .. Beklager barnehagen stenger kl halv 5 så jeg må hente barnet mitt.....
Elletuppa Skrevet 21. november 2008 #19 Skrevet 21. november 2008 Kom på en til... Fikk tlf om tur på byen, har mange barn og hadde vasket stor sett hele huset...Svarte som sant var at jeg makta ikke ... Var helt tom.. Fikk til svar " unge menneske" Holdt på å gå i taket...
giggsi Skrevet 21. november 2008 #20 Skrevet 21. november 2008 Sender mld og spør om vi kan møtes om 5 min. Går tur i høyhælte sko. Sitter til 2 om natta når de er på besøk De dusjer i en time.
atsjo Skrevet 21. november 2008 #21 Skrevet 21. november 2008 * Når de spør sent en fredagskveld/lørdag om du vil være med på byen en tur. Kan jo ikke være så vanskelig å få barnevakt vel? Planlegge ei stund i forveien, hva er det? * Når de syns det er rart at du trenger en stund på å bli klar når du skal ha med babyen noe sted. Skifte bleie/mat/kle på tar jo ikke allverdens tid akkurat.
kokosyklus Skrevet 21. november 2008 #22 Skrevet 21. november 2008 * når vennepar sitter på barseltreff på sykehuset fra 18-22.30 ( det var meg selv og jeg har så DÅRLIG samvittighet. Nå vet jeg bedre og skjønner ikke hva jeg tenkte med da..) * når besøket ikke drar før tre på natta
Gjest Skrevet 21. november 2008 #23 Skrevet 21. november 2008 * når de ikke gråter over barnehjems reklamene som går, eller de får en klump i magen av barna i kongo som blir voldtatt og drept!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. november 2008 #24 Skrevet 21. november 2008 ..når du ringer til noen litt over kl 12 midt på dagen, og du møter en meget groggy stemme som sier "nei, du skjønner, jeg har ikke sovet så mye i natt.." HALLO? Uansett hvor lite du har sovet i natt, så er du uthvilt til kl 12 vettu!!!! Har ikke sovet mer enn maks 4 timer sammenhengende de siste 2 år jeg, prøv "SLITEN" da du!??!!
brooklyn Skrevet 21. november 2008 #25 Skrevet 21. november 2008 Vittig:) Vi skulle på søndagstur på Fløyen med våre små og jeg ringte en venninne søndag formiddag kl 1030 for å høre om hun ville være med..Hun ville ikke. Hun var i seng kl 0630 den morgenen. Da var jeg også litt sånn: Jammen du har jo sovet i fire timer, jo! (hun hadde skremt livet av ungene med den stemmen og garantert det groggy utseende sitt, men likevel:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå