Honningmelon Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Har vært til legen èn gang pga at hun har sagt hun har vondt i ørene, men turnuslegen fikk ikke sett så godt i det ene øret pga voks, og det andre øret var litt rødt, men det mente hun kom av førkjølelsen Konklusjon: feberen kommer av forkjølelsen. Men, nå er det femte dagen med feber i dag. Ligger på 38 fra morgenen og 38,5 på kvelden. Ikke så mye feber, men det er jo feber. Kan en ha feber så lenge ved en forkjølelse bare? Har aldri opplevd det med noen av barna før, så må si jeg stusser litt. Det har som regel vært noe mer når de har hatt feber i så mange dager.
Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hos oss er det vanlig at hun har feber i 5 dager og vel så det. Ikke bare en gang i blandt heller, men både titt og ofte. Og stort sett bare forkjøla.
Honningmelon Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 Såpass, ja. Om barna her har hatt feber av forkjølelse så har de kin hatt det i 2-3 dager, så derfor jeg stusser litt Ja, da er det vel kanskje bare forkjølelse likevel da.
Honningmelon Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Dytter denne litt, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå