Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 får man utbetalt pengene i desember? Jeg starter perm 9. des....får jeg da utbetalt for alle dagene i desember dersom utbetalingen er f. eks den 15. des??? Er det halv skatt? Håper noen kan svare..
twitter Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Ringte akkurat Nav og spurte om det samme og fikk beskjed om at utbetalingen er først 25 desember. (eller i dagene etter) Vet ikke om det er halv skatt.
Mia og gullgutten! Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Når jeg ringte NAV og spurte om dette fikk jeg til svar at utbetalingen i desember kommer i god tid før jul. Og det er halv skatt på denne utbetalingen. Regner med at du får utbetalt alt du har krav på i desember med en utbetaling. Siden du faktisk er i permisjon og ikke sykemeldt.
jinte1983 Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 det var da et merkelig svar av dem å gi, når de betaler ut rundt 16. desember.... er vel likt i alle fylker det, og står også på hjemmesia deres... men av erfaring: når man snakker med noen i nav, så erdet sjelden man treffer på noen som har peiling... desverre... og ja, det er halv skatt
Mia og gullgutten! Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Snakka med en som skal ha peiling i hvertfall, sa han da... Men til vanlig skal foreldrepengene utbetales i slutten av måneden her i fylket i hvertfall. Fikk jeg beskjed om, derfor "tidlig" utbetaling i des. Men mulig det er forskjell fra fylke til fylke.
jinte1983 Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 enig med deg mia jeg svarte på T sitt innlegg, men ser at det havnet under ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå