Gå til innhold

Julegavetips tråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det kanskje en slik tråd?

Har tre barn på 1,5 snart 3 og 5 år. Som vanlig aner vi ikke hva vi skal ønske til barna, og det er mange som gjerne vil ha tips. Hva ønsker dine småbarn seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min på snart 4 ønsker seg, av alle ting...Cymbaler! Han hadde visstnok sett det på små Einsteins og sier han ønsker det seg til jul, he he....må nesten se om vi finner noe sånt, ellers blir han nok veldig skuffet;o/ Ellers var trommer (ehh...) og trompet gode alternativer forstod jeg - hjelp;o) Små-lego og Brio er også populære ting. Ellers kommer vi til å ønske oss klær til ham - bhg-klær og ull. Han har nok leker, og behøver ikke masse nytt bare for å få mer han kan rote med....så klær er tingen;o)

Milla på 16 mnd er veldig glad i dukker og bamser - ting hun kan kose med;o) Kommer nok til å ønske oss bhg-klær og ull til henne også, så får vi kjøpe leker fra oss og storebror - det holder nok;o)

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til Ella enda, blir vel noen ting til rommet hennes og klær siden vi har bygd ett rom til henne nå. Men har allerede kjøpt gave til den ene niesa mi på 4 år og en felles gave til henne og søsteren på 2 år, veit ikke hva jeg skal gi 2 åringen enda men det finner jeg ut etterhvert.

Til 4 åringen har jeg kjøpt 2 pc spill, hadde tydeligvis veldig sansen for det nå allerede, hehe..

Og den felles gaven jeg kjøpte til de begge var Tornerose filmen. Tror den slår an for de er veldig glad i filmer, og Disney er jo det beste man kan få av barnefilmer syns nå jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...