Meg og knoll&tott Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Vant en nintendo wii maskin forje uke. Den tenker jeg å pakke inn til jul til "alle fra nissen" eller noe sånn. Men skulle hatt ett spill og. Noen tips??? Vi er to voksne og to barn,(5 og 7 år). supermario er jo en sikker hit, men kunne tenkt meg noe annet... Tips mottas med takk:)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Dersom ingen av dere veier over 150 kg så vil jeg anbefale Wii Fit. (balansebrettet har en maxvekt på 150 kg) Det er egentlig et treningsprogram, men det er kjempekjekt for ungen også. Hadde besøk av nevøen min ei helg og han nektet å legge seg før kl 02 fordi han syntes det var så kjekt. har selv en på snart 5 og han storkoser seg når han får gå på line, skli på isfjell og hoppe etter fisker, prøve skiflyvning, renne på snowbrett, og slalom. Jeg liker meg best i aerobictimene.(step) Du får personlig trener som viser deg hvordan du skal gjøre styrekøvelsene og de andre øvelsene må du bare prøve deg litt fram i. Når du har lært deg å gjøre øvelsen, må du begynne med å gjøre øvelsen perfekt for å oppnå bedre poeng. jo mer poeng du får jo større tilgang har du til flere øvelser Tilogmed tutta vår på 1,5 liker å stå på brette. Jeg må hjelpe henne ned slalombakken da med å svinge hoftene hennes, men hun flirer og storkoser seg. Eneste som er litt dumt er at når du har vært borte en god stund og noen andre logger seg på sier treneren (snakker kun engelsk) "forresten -du kjenner ikke Mamma? Jeg har ikke sett henne her på en stund -faktisk 180 dager!" Hvis du vil kan du få balansebrettet til å veie deg slik at du får beskjed om at du enten har gått ned i vekt, opp eller står stilt. Du kan sette deg mål, enten opp eller ned og du får veiledning underveis på hvordan du kan nå målet. Vår eldste er veldig tynn, og da vi la inn høyde og vekt fikk han opp at han var sannsynligvis et barn i vekst og at han derfor ikke skulle bry seg så mye om bmi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå