Gjest Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg har pròvd à fòlge denne M.A.G.I pà sovecoach.dk sin side, men det gàr ikke. Er det ikke litt tidlig à innfòre dette pà en baby pà 3,5 uker? Altsà, han vàkner titt og ofte, andre ganger sover han lengre, opp til 3 timer faktisk. Slik er det med màltidene ogsà. Han spiser alt fra fra 1,5 time, til hver 3 time. Det eneste jeg merker som kan funke, er denne metoden med à fà han til à sove selv, uten bruk av pupp,byssing, eller smokke. Jeg sier "shh, shh" og klapper han lett pà rumpa. Da sovner han etter noen fà minutter med sutring. Hvordan er deres erfaringer med bruk av denne siden? Har dere pròvd det pà sà smà babyer som min er?
Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Jeg tror det er vanskelig å innføre søvnrutiner på så små babyer, de kan bruke flere måneder til å omstille seg til verden utenfor magen. Min lille gutt begynte å bli trøtt til normal tid på kvelden når han var 3 mnd.
Aibell Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Jeg ville ikke forsøkt noen som helst rutiner før babyen er tre måneder. Når det er sagt tror jeg det er kjempeviktig å ikke være rigid i rutiner. Jeg tror det er bedre å følge babyens naturlig rytme fremfor å se på klokka. Sammen kan dere finne et velfungerende sjema.
Trulte76 Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 man skal vel ikke forvente babyen får rutine før de er 3-4 mnd har jeg lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå