Gå til innhold

Tips til julekalendergaver til foreldre og svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle gjøre noe annerledes og hyggelig i år og lage julekalender til svigers og foreldrene mine. Er sykemeldt så føler jeg har nok av tid. Tenkte å lage noen selv og kjøpe resten. Noen basert på mamma/svigermor, noen på pappa/svigerfar og noe de kan ha hos seg men som er til babyen. Er det noen som har forslag til billige gaver jeg kan legge i pakkene blir jeg jeg glad:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har ikke noen sånne megabra tips men ville kun si at det var en hyggelig tanke:-)

Til svigermor/mamma kunne du jo gått rundt på sånne parfyme/make-up butikker å fått vareprøver på diverse hudkremmer/parfymer.. Samme til svigerfar/pappa.. Og kanskje noe smokker? eller sånne smikker det står bestemors/betsefars gull på osv... Vet de hadde det på nille et år til 20 kr for 2 stk, for søsteren min kjøpte det til pappaen vår når han ble bestefar for første gang..

lykke til:-)

Skrevet

hva med rullede lapper knytt med f.eks rødt tynt bånd, med visdomsord, vitser, spådommer e.l? Noen slike innimellom? :)

Skrevet

Gå inn på kirkens nødhjelp, flyktningehjelpen eller andre sider (google: etiske julegaver og du får en liste). Her kan du "kjøpe" en ku, en brønn, skolebøker for 1 år, trær, symaskin osv. Det du egentlig gjør er å donere penger så bestemmer organisasjonen hvor de kommer best med. Donasjonen gis i mottakers navn, sånn at du i julegave til feks svigermor kjøper en ku til en familie. Dette syntes vi er alle tiders gaver, får en flau smak i munnen av hele julehysteriet, det må jeg ærlig innrømme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...