Gå til innhold

Ser alle at denne slimproppen går??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt tredje sv skap og jeg har da virkelig ikke sett noe til noen såkalt slimpropp i noen av de sv skapene som har vært.

Og ikke er jeg spes ivrig etter å kikke i do heller på hav som måtte ligge igjen etter ta jeg er ferdig der..

Kanskje det jeg gjør feil??

Men seriøst.. Ser ALLE at de mister denne her slimproppen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ingen antydning til slimpropp forrige svangerskap i hvertfall...

den kan ha forsvunnet i do på et hvilket som helst tidspunkt, men høyst trolig kom den ut med fostervannet og det tok jeg meg ikke tid til å granske særlig nøye ;-)

(Kunne jo ev. hørt med gubben som var nødt til å tørke det opp...)

Skrevet

Jeg så aldri noen slimpropp med min første.. og jeg går vel heller ikke å venter på slimproppen denne gangen heller...

Skrevet

Har ikke opplevd slimproppen i mine to forrige svangerskap. regner med at den kom ut sammen med fostervannet.

Skrevet

Det varierer jo fra dame til dame... Eg har sett min begge ganger, mens md min søster h den ikke før hun var på sykehus under fødsel, så hun har aldri sett den hun heller...

Skrevet

*DUMME DATA SOM LAGRER INNLEGG FØR EG HAR SKREVET FERDIG*

Det varierer jo fra dame til dame... Eg har sett min begge ganger, mens md min søster har den ikke gått før hun var på sykehus under fødsel, så hun har aldri sett den hun heller... Hun har 2 unger. Mamma har fødd seks ganger, og hos hun har hun kun sett proppen 1 gang og det var da sistemann kom ut, det var 3 uker før termin.. Og da startet jo fødselen med engang.. Og da kom lillesøsteren min samme dag..

Med meg gikk det 2 uker før sønnen min ble fødd.. Nå gikk den på termindato, og eg er 3 dager overtid, og har enda ikke noe baby:-( men får smøre meg med tålmodighet!

Skrevet

Jeg såg aldri noe til slimproppen i forrige svangerskap, og har ikke tenkt på å se etter den nå heller.

Jeg vet jo at fødselen nærmer seg, slimpropp eller ikke...!

Skrevet

Nå føler jeg meg brått veldig normal her.

Hører jo 'alle' snakker om denne greia her og satt alvorlig å lurte på hva galt det var med meg siden jeg ikke har sett noe til den, ei heller mine søstre, tanter eller mamma... Merkelig nok!

Men det er godt å vite at jeg ikke er alene der ute og at det faktisk ikke er noe 'å se etter' heller..

*fnis*

Skrevet

hehe.. Nei det er nok helt normalt. Min søster pratet på denne slimproppen, så når jeg gikk med første kunne jeg ikke skjønne hva det var. Ikke før jeg kom hit og leste masse innlegg om den. Jeg er så nysgjerrig på om ting er i gang da, så jeg må nesten sjekke papiret hver gang jeg er på do, kommet noe blod?? eller mer slim enn vanlig?? Uff, føler jeg blir helt hekta. Enda så vet jeg at jeg sannsynligvis ikke merker noe slik, siden jeg ikke gjorde det med de forrige.. Men, det begynner å nærme seg, så da så.. ;)

Skrevet

Er også blitt slimpropp-opphengt! En av bakdelene ved og henge her, man leter etter alle mulige tegn. For "alle andre" har jo sett slimproppen, så da må jeg det, jeg og!

Så den tilfeldigvis forrige gang, har ikke for vane og studere det jeg etterlater i do, men tilfeldigvis kasta jeg blikket dit, og der lå det en propp.

Prøver og ikke fokusere så veldig, men det er fryktelig vanskelig dette her! Mens-termin til mandag, ul-termin neste tirsdag. Masse murringer i rygg og mage, og hodet var nesten festet på kontroll i dag. jordmor sa til meg at det ikke nødvendigvis fester seg helt før fødselen, siden dette er andre gang.

Spennende dager er det likevel!

Skrevet

så aldri noen slimpropp da jeg fødte ihvertfall...

Skrevet

Regner med at man ikke merker at den går heller da? Eller?

Skrevet

min slimpropp gikk først etter jeg hadde hatt rier i mange timer. Men propp og propp fru blom. var bare en seig tyktflytende blodtilblandet slimete masse. var ikke mye som kunne minne om en propp akkurat. men det var så mye at jeg måtte bruke bind. det var det eneste jeg så som kunne minne om noen slimpropp da. men for alt jeg vet kunne det jo være noe annet som kommer ut i forbindelse med rier uansett:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...