gullfisken83 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Har hatt vondt i korsrygg og mage i natt. Når jeg stod opp for å gå på do for ca 30min siden var det litt slim på papiret og en mikroskopisk blodflekk(vare en antydning blod i blankt slim)... Syns ikke det var så mye til at man kan kalle det en propp da, men nok til at jeg reagerte. Kan deler av den gå? Har termin om 2 dager..
Snikskytteren er storebror! Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 det kan helt klart være et tegn på at den proppen kommer... kanskje om en time eller noe er den ute.. men det kan fortsatt ta opp til uker før fødsel. Men siden du har termin snart er jo ikke fødsel langt unna....
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Vill jo ikke tro de alltid er like. Men når jeg fikk tusta var jeg ikke i tvil. Det var rett og slett en propp med slim. Ganske fast og stor propp. Men som sagt. de er sikkert ikke like. Lykke til:)
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Min kom på sykehuset etter at jordmora hadde sjekket åpningen og fått klyster. Det var en lang remse med blodslim som hang helt ned i doskålen og var skikkelig seig! Ekkel!
2flottebarn;) Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Akkurat som du beskriver det var det til meg også, men det kom ikke så mye, bare litt og litt. 2 døgn etter ble jeg mamma, så det kan jo være tegn på at ting skjer også! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå